به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۳۰۰۳۲۰

قسمت اول سریال نیسان آبی را چگونه زودتر از همه دانلود کنیم

گروه فیلم و سریال:
قسمت اول سریال نیسان آبی را چگونه زودتر از همه دانلود کنیم
 سرانجام اولین قسمت سریال پرطرفدار و جذاب نیسان آبی با اخذ مجوزهای لازم و انجام امورات فنی تدوین؛ همینک آماده دانلود شده است. به منظور دانلود قسمت اول نیسان آبی به ادامه مطلب مراجعه کنید. لازم به ذکر است که افزون بر دانلود قسمت 1 نیسان آبی ، قسمت دوم سریال حرفه ای، قسمت دوم سریال خسوف، قسمت اول سریال جزیره و قسمت ششم میدان سرخ نیز در این هفته در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت. این مژده را در این جا می دهیم که شما می توانید همگی این آثار نام برده شده را از سایت کول دانلود، دریافت کنید.
  • قسمت اول سریال نیسان آبی
 نیسان آبی به تهیه کنندگی: احسان ظلی پور ، نویسندگی: سعید دولتخانی و کارگردانی: منوچهر هادی، محصول 1400 است که برای پخش در مهرماه از وبسایت کول دانلود در نظر گرفته شده است. این سریال قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.


 
شما می توانید قسمت اول و همچنین سایر قسمت های سریال طنز و کمدی نیسان آبی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:
لینک قانونی: دانلود سریال نیسان آبی
 
داستان سریال نیسان آبی درباره چه موضوعی است؟
این سریال که درون مایه ایی طنز و کمدی دارد، درباره «تی تی گل» زنی گیلانی است که به دلیل مشکلات و گذران زندگی مجبور می شود راننده نیسان شود ولی طی اتفاقاتی ثروتمند می‌ شود! همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…
بازیگران نیسان آبی را چه کسانی تشکیل داده اند؟
بهناز جعفری , جمشید هاشم پور , حسین یاری , سحر قریشی , علیرضا خمسه , مهران غفوریان , یکتا ناصر , یوسف صیادی , سیروس همتی , ایمان صفا , بهشاد شریفیان , غلامرضا نیکخواه , حسام نواب صفوی , آرش ظلی‌ پور , صفر کشکولی , علی مهربان , نیکی میربها , سانای امیرآبادی , آرین محمودی , سبحان هادی , طاها عبداللهی , رزا بیات , بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه , اسدالله یکتا , گیتی قاسمی
 
  • قسمت 2 سریال حرفه ای
 حرفه‌ ای یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی مصطفی تقی‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش می‌ شود. تصویر برداری این مجموعه از اسپند ۱۳۹۹ آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. در اردیبهشت ۱۴۰۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا ضبط این مجموعه برای چند هفته متوقف شد. حرفه ای از ۲۱ مهر چهارشنبه ها ساعت ۲۰ از وبسایت کول دانلود پخش شد.


 
جهت دانلود قسمت 2 این سریال زیبا و دیدنی به لینکی که در ادامه آمده است مراجعه کنید:
قسمت دوم سریال حرفه ای
 
حرفه ای به تهیه کنندگی: سعید خانی، نویسندگی و کارگردانی: مصطفی تقی‌ زاده و با بازی زانیار خسروی , سارا بهرامی , سیروان خسروی , علی مصفا , ماهور الوند هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود. در هفته گذشته قسمت نخست این سریال پخش شد و اینک نوبت به پخش قسمت دوم آن رسیده است. در خلاصه داستان حرفه ای می خوانیم که: پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌ نقصی لازم است. نقشه‌ ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ ای دارد. احتمالا او باهوش‌ ترین و بی‌ رحم‌ترین است و …
  • قسمت ششم سریال میدان سرخ
 و اما بدون شک مهم ترین و پربیننده ترین سریال این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعا، زخم کاری است. بعید است که هیچ بیننده ای این ادعا را انکار کند. سریال زخم کاری پس از گذشت 11 قسمت، کاملا در بین مخاطبین جایگاه خود را تثبیت و تقویت کرده است. زخم کاری که در اواخر سال 1399 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان، نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز به تولید شده است آدینه هر هفته از وبسایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که حتما به تماشای این سریال زیبا و جذاب بنشینید.


 
جهت دانلود قسمت 6 ششم و همچنین سایر قسمت های سریال میدان سرخ بر روی لینک زیر کلیک کنید:
قسمت ششم سریال میدان سرخ
 
بازیگران میدان سرخ چه کسانی هستند؟
امیرحسین آرمان (در نقش ساعد) , امید روحانی  (در نقش دکتر فیض) , بهرام افشاری (در نقش پیام مکین) , حمید فرخ نژاد (در نقش پاپ) , رضا یزدانی (ِدر نقش گروچُف) , مهتاب کرامتی (در نقش شیدا) , مسعود کرامتی (در نقش کاویان) , علی مصفا (در نقش تورج مبینی)  , کاظم سیاحی (در نقش گارو) , سوگل قلاتیان , لیندا کیانی , مهدی حسینی نیا , آرمین رحیمیان (در نقش ابی) , بهدخت ولیان (در نقش افرا)
 
موضوع و داستان سریال میدان سرخ
میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌ شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌ گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌ شود، غافل از آن که پایان این بازی، خون بار خواهد بود.
  • قسمت دوم سریال خسوف
یکی از جدیدترین سریال هایی که برای پخش در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است، خسوف می باشد. این سریال که از سال 1399 به تهیه کنندگی: همایون اسعدیان ، نویسندگی: حسین تراب‌ نژاد و کارگردان: مازیار میری کلید خورد، به تازگی به مرحلهه پخش رسیده است و شما می توانید در ادامه به صفحه دانلود اختصاصی آن دسترسی داشته باشید.


 
جهت دانلود این سریال به لینک زیر مراجعه کنید:
قسمت دوم سریال خسوف
 
امین تارخ، علی عمرانی، پوریا رحیمی سام، مینو شریفی، سجاد بابایی، المیرا دهقانی، پریا مجللی، فریبا خادمی، شمسی فضل الهی، حسین فلاح، حسین رستمی، نسیم یعقوبی، نیک افرید سمواتی، کسری پرتوی، مهدیس یعقوبی و مسعود کرامتی با هنرمندی ستاره اسکندری ،شهره سلطانی و سیامک احصایی در حالی بازیگران خسوف را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و…
  • سریال جدید جزیره
 و اما جزیره آخرین عنوانی است که قرار است در همین هفته های آتی آغاز به پخش کند. سریال جزیره به تهیه کنندگی منوچهر محمدی ، نویسندگی علی طالب آبادی و کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید شده است. قرار است که قسمت اول آن در روزهای آینده در وبسایت جامع و به روز کول دانلود منتشر شود.


 
جهت دانلود این سریال بسیار زیبا و دیدنی بر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال جزیره
 
سیروس مقدم پس از موفقیت های بسیار در سریال های تلویزیونی از جمله پایتخت و... این بار دست روی شبکه نمایش خانگی گذاشته است و جزیره را با انبوهی از ستارگان سینمایی مانند السا فیروزآذر , امیر مقاره , بهنام تشکر , حمیدرضا پگاه , سامیه لک , علی سرابی , غزل شاکری , کاظم سیاحی , محمدرضا فروتن , میترا حجار , مینا وحید , هنگامه قاضیانی , امیر کاظمی , امیر زنجانپور , زهیر یاری , شادی مختاری , شهروز دل افکار , پاوان افسر , حسام منظور ساخته است.
در خلاصه داستان جزیره قید شده است که: جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند. سریال درباره یک خبرنگار متعهد و جسور می باشد که در زندگی با شکست در عشق مواجه شده و به دنبال آن اتفاق دیگری در زندگی شخصی و کاریش رخ می دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها