به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۳۰۰۳۲۴

آژاکس 4-0 دورتموند: پسران بی‌رحم تن‌هاخ

گروه ورزشی: آژاکس در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 4-0 دورتموند را شکست بدهد.
آژاکس 4-0 دورتموند: پسران بی‌رحم تن‌هاخ
 دو تیم که در دو دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ به پیروزی رسیده بودند، امشب برای تعیین صدرنشین دور رفت مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت این تیم هلندی بود که توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.
تنها 11 دقیقه طول کشید که قفل دروازه دورتموند باز شود. روی یک ضربه آزاد از سمت چپ محوطه جریمه میهمان بود که ارسال دوشان تادیچ با ضربه سر مارکو رویس وارد دروازه دورتموند شد تا یک گل به خودی شکل بگیرد.
 

 
حملات تیم میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 25 این تیم به گل دوم رسید. پشت محوطه جریمه بود که سماجت سباستین هالر یک موقعیت خوب نصیب دنی بلیند کرد و او هم با یک شوت سر ضرب توپ را به گوشه دروازه دورتموند فرستاد.
 

 
برتری ها آژاکس ادامه داشت و این تیم می توانست در همان نیمه اول به گل های بعدی برسد و حتی یک بار تیر دروازه دورتموند را به لرزه درآوردند اما در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم اژاکس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 57 به گل سوم رسید. آنتونی که با دخالت هالر درون محوطه جریمه دورتموند صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دقیق، اختلاف را به سه گل افزایش داد.
اما این هم پایان کار نبود و حملات آژاکس در دقیقه 74 به گل چهارم منجر شد. این بار دنی بلینند در نقش گل‌ساز ظاهر شد و ارسال او به دهانه دروازه را هالر با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا شب خوبش را با یک گل تکمیل کند.
در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا آژاکس با 9 امتیاز از 3 بازی، صدرنشین شود و دورتموند با همان 6 امتیاز، در رتبه دوم جای بگیرد.
 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها