به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۳۰۰۳۲۸

خشم زلاتان از پاس گل طارمی !

خشم زلاتان از پاس گل طارمی !
گروه ورزشی: مهدی طارمی همچنان بهترین بازیکن پورتو در لیگ قهرمانان اروپاست. در دیدار حساس امشب در ورزشگاه دراگائو، تلاش چندباره ستاره ایرانی پورتو برای گلزنی در نهایت با پاس گل او به تک گل پورتو مقابل میلان منجر شد. طارمی که از ابتدای این مسابقه با دوندگی شدید آمادگی خود را به رخ مدافعان میلان کشیده بود، چهار بار تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربات پا و سر او با اختلاف اندک از کنار دروازه حریف عبور کردند تا چهره مغموم اما امیدوار مهدی، تکراری ترین تصویر تلویزیون بین اسپورت باشد.
با این حال، گلزن ایرانی پورتو در دقیقه 65 زهر خود را به حریف ریخت و در پیروزی در یک دوئل هوایی با اسماعیل بن ناصر به صورت ناخودآگاه فرصت عالی را برای لوئیز دیاز وینگر چپ پورتو فراهم کرد تا این بازیکن برزیلی با ضربه ای سریع و حسابگرانه، تیمش را در خانه از میلان پیش بیندازد.
 

 

 
طارمی در دو مسابقه قبلی مقابل اتلتیکو و لیورپول نیز نمایش خوبی داشت و بهترین بازیکن تیمش بود. او در بازی اتلتیکو یک بار دروازه حریف را باز کرد که تلاش او با تصمیم اشتباه داور به گل تبدیل نشد و در مسابقه مقابل لیورپول نیز با ضربه ای سر دروازه این تیم را گشود.
او امشب محور حرکات تهاجمی تیمش بود و به نظر استحقاقش به ثمر رساندن حداقل یک گل بود که این اتفاق با تعویض او در دقییقه ۸۴ این مسابقه هنوز رخ نداد. اگرچه طارمی با تأثیرگذاری روی گل مأموریت خود را برای هم دسته ای هایش به نحو احسن انجام داد.
 

 

 

 

 
طارمی بعنوان دومین بازیکن برتر پورتو در این مسابقه برگزیده شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها