به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۳۰۰۳۲۹

چشمک لیونل مسی به توپ طلای هفتم

چشمک لیونل مسی به توپ طلای هفتم
گروه ورزشی: لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن بهترین شب از زمان انتقال به این باشگاه را سپری کرد.
 فاصله زیادی تا پایان زمان رای گیری مراسم توپ طلای سال 2021 باقی نمانده و ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در این هفته های پایانی در تلاش برای جلب رضایت رای دهندگان و کسب این عنوان بزرگ هستند.
گرچه امروز کوریره دلااسپورت مدعی شد برنده توپ طلای امسال مشخص شده و این جایزه قطعا به لیونل مسی می رسد، اما او امشب در برابر لایپزیش درخشان ظاهر شده تا نشان دهد یکی از ستاره های لایق برای دریافت این افتخار بزرگ است.
لیونل مسی که پیش از این فقط در لیگ قهرمانان و برابر منچسترسیتی در لباس تیم جدید خود موفق به گلزنی شده بود، امشب نیز این روند را ادامه داده و دو بار دروازه لایپزیش را باز کند. در اواسط نیمه دوم بود که پاس به بیرون کیلیان امباپه با ضربه این بازیکن همراه بود و دفع توپ گولاسچی به دیرک دروازه برخورد کرد تا در ریباند خود لیونل مسی به راحتی دروازه خالی را باز کند. 
اما دقایقی بعد این بار پاری سن ژرمن صاحب یک ضربه پنالتی شد و لیونل مسی با ضربه ای چیپ و تماشایی در کمال خونسردی موفق به زدن گل برتری تیمش شد. جالب اینجاست در اوقات اضافی یک پنالتی دیگر هم به سود پاری سن ژرمن اعلام شد، اما لیونل مسی زدن این ضربه را به امباپه سپرد و ستاره فرانسوی نتوانست از پس این ماموریت به خوبی بر بیاید.
در نهایت این دیدار با دبل لیونل مسی و نقش آفرینی مستقیم او در برتری مهم پاری سن ژرمن ادامه یافت. در شب درخشش کریم بنزما در لباس رئال مادرید، لیونل مسی نیز در ترکیب پاریس عملکرد بسیار خوبی داشت تا نبرد برای تصاحب توپ طلا بین او، بنزما، رابرت لواندوفسکی و شاید جورجینیو ادامه داشته باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها