به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۰۰۳۶۳

بهترین هتل های کیش

گروه گردشگری: اصلی‌ترین مبنای مسافرت، تفریحات، جاذبه‌های گردشگری، کیفیت هتل‌ها و... مقصد است. جزیره کیش یکی از بهترین مقصدها برای مسافرت به‌حساب می‌آید که می‌توانید همه موارد ذکر شده را در آن پیدا کنید. اقتصاد این جزیره بر مبنای گردشگر و توریست استوار است؛ به همین خاطر در این جزیره تعداد زیادی هتل نجستاره و بین‌المللی وجود دارد که جزو بهترین هتل‌های کشور است. شما می‌توانید اقامتی رویایی را در بهترین هتل‌های کیش تجربه کنید. رزرو هتل کیش به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود.
بهترین هتل های کیش
با ما در این مطلب همراه باشید تا دو مورد از بهترین هتل‌های جزیره کیش را معرفی و بررسی کنیم.

معرفی و بررسی هتل کوروش کیش
هتل کوروش کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره است که در 1397 در ساختمانی 16 طبقه با 198 اتاق احداث شد. این هتل در یکی از بهترین خیابان‌های جزیره واقع شده است. با اقامت در هتل کوروش امکان دسترسی آسان و راحت به ساحل و دریا، مراکز خرید و پاساژها، مرکزهای تفریحی، جاذبه‌های گردشگری و... را خواهید داشت. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل اتاق‌هایی با منظره رو به دریا و بالکن‌های باصفا است. فضای سبز و حیاط پشتی این هتل بسیار عالی بوده و می‌توانید به خوبی استراحت کنید. رزرو هتل کیش به‌صورت حضوری تخفیف ندارد و دراین‌صورت باید هزینه بیشتری برای اقامت پرداخت کنید.

موقعیت مکانی هتل کوروش
هتل کوروش در میدان پردیس واقع شده است. شما به‌راحتی می‌توانید به مراکز خرید پردیس یک و دو، ساحل خلیج فارس و رویال مال بروید. از مکان‌های مهم که فاصله‌ کمی با این هتل دارند، می‌توان به پارک هنگام، کوه نور، بازار کیش مال، بازار زیتون، کییل اسکی، بازار مروارید، کارتینگ، بلوار ساحل، بولینگ مریم و... اشاره کرد؛ همه این مکان‌ها کم‌تر از دو کیلومتر فاصله دارد. جاهای دیدنی و مهم دیگر هم نظیر توتی فروتی، اسکله تفریحی، بازار دامون دریا 1 و 2، بازار ونوس و بازار بهکیش به این هتل نزدیک است و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به این مکان‌ها برسید.

امکانات هتل کوروش
در ساختمان هتل کوروش خدمات رفاهی نظیر آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، جکوزی، استخر، سونا، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری و... اشاره کرد.



معرفی هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش در آبان ماه سال 1399 افتتاح شد. این هتل در ساختمانی 14 طبقه و 171 اتاق برای اقامت بنا شده است. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به منظره کم‌نظیر اتاق‌ها و دسترسی آسان به مراکز خرید و دریای خلیج فارس اشاره کرد. معماری جذاب و زیبای این هتل باعث شده اتاق‌ها منظره‌ای زیبا و دوست‌داشتنی داشته باشند و نظر شما را درباره اقامت در این هتل عوض کنند. رزرو هتل (https://www.alibaba.ir/hotel) آنلاین آسان‌تر وسریع‌تر است و می‌توانید هنگام خرید از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوید.

موقعیت مکانی هتل آرامیس پلاس
هتل آرامیس پلاس در میدان پردیس کیش قرار گرفته و فاصله کمی با مکان‌های مهم شهر دارد. از مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان به رویال مال، بازار پردیس یک و دو، بازار زیتون، پارک هنگام، میدان آبشار، بازار کیش مال، مرکز همایش‌های بین‌المللی و... اشاره کرد. این مکان‌ها بسیار به این هتل نزدیک هستند و می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به این مکان‌ها برسید. در فاصله‌ای کمی بیشتر از آرامیس پلاس، مراکز خرید و اماکن مهم دیگر نظیر بازار دامون دریا 1 و 2، حافظیه، پارک مرجان، پارک سیمرغ، باغ پرندگان، پارک دولفین‌ها، فرودگاه، بیمارستان فوق تخصصی کیش و شهر زیرزمینی کاریز وجود دارد.



خدمات رفاهی هتل آرامیس پلاس
در ساختمان هتل آرامیس پلاس خدماتی مانند آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، چایخانه سنتی، تلفن در لابی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره می‌توان به  کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، استخر، سونا و... اشاره کرد.

کلام آخر
جزیره کیش یکی از بهترین مقصدها در کشور محسوب می‌شود که با سفر به آن می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید. هم سفری تفریحی و جذاب با همه امکانات رفاهی و انواع ورزش‌های مهیج را انجام دهید و هم می‌توانید در هتل‌های کیش اقامتی رویایی را تجربه کنید. هتل‌های پنج ستاره کیش با استاندارهای روز دنیا و قوانین کشور بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهند. مراکز خرید کیش برای کسانی که عاشق خرید و برندهای معروف دنیا هستند، بهترین پیشنهاد است. اگر قصد خرید را هم نداشته باشید، مراکز خرید و پاساژهای لوکس شما را وادار به خرید می‌کند.
  
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها