کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با کیلید در مناطق اعیان‌نشین تهران آپارتمانی لوکس را خریداری کنید

28 مهر 1400 ساعت 10:31

گروه کسب و کار:


 بحث تأمین مسکن به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز خانوارها از جمله مباحثی است که علاوه بر اینکه ذهن مالکان آپارتمان فروشی در تهران و متقاضیان خرید و اجاره را به خود مشغول کرده است بلکه مسئولان حوزه مسکن و ساخت‌وساز را بر آن داشته تا با برگزاری جلسات متعدد در پی راهکارهایی باشند تا مشکلات صنعت ساختمان کشور مرتفع شود.
در این شرایط بسیاری از مالکان دست نگه‌داشته اند تا با اتخاذ تصمیمات منطقی به‌وسیله مسئولان و صاحب‌نظران حوزه مسکن در زمانی مناسب اقدام به عرضه آپارتمان فروشی در تهران کنند و از سوی دیگر متقاضیان خرید آپارتمان فروشی در تهران نیز به‌جای خرید آپارتمان اقدام به اجاره مسکن موردنیاز خود و خانواده می‌کنند تا شاید با مدیریت بازار و ثبات قیمتی ملکی را متناسب با بودجه و خواست خود را خریداری کنند.
با روی کار آمدن دولت سیزدهم به‌وضوح مشاهده می‌شود که کابینه جدید توجه ویژه‌ای را به حوزه مسکن به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین بخش‌ها در زندگی شهروندان دارد و با ارائه ایده‌های کاربردی و اجرای آنها در قالب قانون در نظر دارد تا مشکل شهروندان را مرتفع کند و در پی آن هم صاحبان و هم متقاضیان خرید آپارتمان‌های فروشی در تهران با آرامش خیال به فعالیت خود ادامه دهند.

در این وضعیت که هنوز قوانین و سیاست‌های جدید دولت در خصوص صنعت ساختمان و ساخت‌وساز به مرحله اجرا نرسیده است بر پایه گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور بوده و به‌وسیله اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی به انتشار می‌رسد تعداد معاملات آپارتمان مسکونی شهر تهران در شهریورماه سال جاری به حدود 8/7 هزار واحد مسکونی رسیده که این میزان در مقایسه با مردادماه 6/41 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال گذشته 0/8 درصد کاهش را داشته است.
 شهروندانی که تمایل به خرید آپارتمان فروشی در تهران را دارند نیز باید به این مسئله توجه کنند که در این ماه متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران 0/317 میلیون ریال بوده که این میزان نسبت به مردادماه شاهد 4/2 درصد رشد بوده است به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که متقاضیان خرید آپارتمان فروشی در تهران در این ماه هزینه‌ای به نسبت بالاتر را پرداخت کرده‌اند.
اما در این میان اگر نگاهی به تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب سطح زیر بنای واحدهای مسکونی در شهریورماه سال جاری داشته باشید که باتوجه‌به قیمت بالای آپارتمان‌های فروشی در تهران واحدهای مسکونی ریز متراژ طرف‌داران بیشتری را داشته‌اند به شکلی که بر پایه آمارها و داده‌های منتشر شده در این ماه بیشترین سهم از معاملات انجام شده به واحدهای مسکونی دارای زیربنای 60 تا 70 مترمربع با سهم 1/15 درصد و سپس واحدهای مسکونی دارای زیربنای 50 تا 60 متر با سهم 7/14 درصد و واحدهای مسکونی 70 تا 80 متر با سهم 8/11 درصد تعلق داشته است.

باتوجه‌به این آمارها به‌صراحت می‌توان گفت که در شهریورماه سال جاری واحدهای مسکونی با سطح زیربنای کمتر از 80 مترمربع 3/56 درصد از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده است که ریشه و علت اصلی این مسئله قیمت بالای خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحدهای مسکونی در این ماه است که باعث شده متقاضیان خرید آپارتمان‌های فروشی در تهران به‌منظور پرداخت هزینه‌ای پایین‌تر و متناسب با بودجه خود به سمت خرید آپارتمان‌های با متراژ کوچک‌تر سوق یابند.
 اگر به متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی در مناطق 22 گانه شهر تهران بر اساس گزارش برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور توجه کنیم بیشترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی در تهران مربوط به منطقه 1 شهرداری تهران و به میزان 689087 هزار ریال و کمترین متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی را منطقه 18 به میزان 150315 هزار تومان تعلق داشته است به همین دلیل متقاضیان آپارتمان فروشی در تهران در منطقه یک بیشترین هزینه و در منطقه 18 کمترین هزینه را برای خرید مسکن موردنیاز خود و خانواده در شهریورماه سال جاری پرداخته‌اند.
 

 
این در حالی است که بیشترین تعداد معاملات واحدهای مسکونی در مناطق 22 گانه شهر تهران در شهریورماه سال 1400 در منطقه 5 شهرداری به میزان 1109 فقره و کمترین تعداد معاملات در منطقه 19 شهرداری تهران به میزان 52 فقره صورت‌گرفته است که این امر بیانگر گرایش شهروندان در واحدهای مسکونی با متراژ کوچک در مناطق شمال غربی تهران است.
اما باتوجه‌به اطلاعات ذکر شده و شرایط نا به سامان و قیمت‌های بسیار بالایی که در مناطق مختلف تهران مشاهده می‌شود بسیاری از شهروندان که علاقه‌مند به خرید آپارتمان فروشی در تهران هستند برای انتخاب گزینه‌ای مناسب برای سکونت خود و خانواده باتوجه‌به شرایط خاص کرونایی با مشکلات بسیاری مواجه هستند زیرا در این شرایط امکان مراجعه پی‌درپی به آژانس‌های املاک متعدد و بازدیدهای مکرر وجود ندارد و این امر می‌تواند گزینه‌های مناسب برای انتخاب را کاهش دهد.

در این برهه زمانی سامانه هوشمند و تخصصی کیلید به یاری متقاضیان خریدوفروش و حتی اجاره واحدهای مسکونی آمده و شرایطی را ایجاد کرده که شهروندان بدون نیاز به مراجعه به آژانس‌های متعدد املاک و حتی خرید قسمت نیازمندی‌های روزنامه‌ها به‌راحتی قادر به انتخاب ملک موردنظر خود و خانواده باشند.
با استفاده از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مالکان آپارتمان فروشی در تهران و آژانس‌های املاک می‌توانند اطلاعات ملک خود را به‌صورت جامع و کامل از محل کار یا سکونت خود در این سامانه وارد کرده تا پس از کارشناسی دقیق به‌وسیله تیم متخصص این سامانه آگهی ملک با تصاویر واقعی و اطلاعات جامع در این و بسایت منتشر شود. در این حالت متقاضیان اجاره و حتی خرید نیز می‌توانند با استفاده از تلفن همراه یا رایانه خود با چند کلیک ساده به این سامانه مراجعه کرده و پس از انتخاب ملک و گزینه‌های اجاره و خرید به مشاهده آگهی‌های کارشناسی شده در این سامانه بپردازند.

با این روش شهروندان با مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه می‌توانند اطلاعاتی چون موقعیت مکانی واحد مسکونی، طبقه، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نوع کف‌پوش و کابینت‌ها و همچنین سایر امکانات را کسب کرده و با رؤیت تصاویر واقعی از ملک به انتخاب گزینه‌ای متناسب با بودجه و خواسته خود بپردازند.
در این حالت متقاضیان آپارتمان فروشی در تهران قدرت انتخاب بیشتری را خواند داشت و پس از انتخاب گزینه‌ای مناسب این امکان را خواهند داشت که با شماره درج شده در قسمت انتهایی آگهی تماس گرفته و اقدامات لازم جهت بازدید حضوری و در نهایت توافق برای عقد قرارداد را صورت دهند.
اما آنچه که سامانه هوشمند کیلید را از سایر اپلیکیشن‌های فعال در حوزه مسکن متمایز می‌کند محتوای موجود در بخش بلاگ این سامانه است که دررابطه‌با مناطق 22 گانه تهران اطلاعاتی کامل و جامع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاوه‌برآن مطالبی در خصوص سبک زندگی و دکوراسیون در این سامانه وجود دارد که اجرای آنها به‌وسیله کاربران می‌تواند بسترهای یک زندگی جذاب و مملو از آرامش را برای شهروندان ایجاد کند.
امروز هم به بررسی دو محله جذاب و پرطرف‌دار و درعین‌حال لوکس تهران می‌پردازیم تا اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که علاقه‌مند به زندگی در محله‌های اعیان‌نشین تهران هستید با دانش و علمی بیشتر نسبت به امکانات موجود و شرایط زندگی در این محله‌ها انتخابی شایسته را و مطلوب را داشته باشید.
یکی از این محله‌های جذاب که در بین قشر جوان از طرف‌داران بسیاری برخوردار است یکی از محله‌های لوکس و مرفه نشین شمال غرب تهران با نام سعادت‌آباد است.
 

 
این محله که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار گرفته است یکی از محله‌هایی به شمار می‌رود که متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد هزینه‌های بالایی را برای سکونت در این محله باید بپردازند. اگر نگاهی به تعداد معاملات انجام شد در این محله بر اساس داده‌های بانک مرکزی در شهریورماه سال جاری بپردازیم به این مسئله پی خواهیم برد که پس از منطقه 5 ، 10 و 4 منطقه 2 شهرداری بیشترین تعداد معاملات را با 678 فقره داشته است به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که علی‌رغم قیمت بالای اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد بازهم شمار بسیاری از شهروندان تمایل به سکونت در این محله را دارند.
محله لوکس سعادت‌آباد که یکی از محله‌های مرفه نشین تهران محسوب می‌شود یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی را دارد زیرا قرارگرفتن این محله در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز این محله را به یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای تهران تبدیل کرده که این مسئله باعث شده که بسیاری از افراد که تمایل به زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوا را دارند با اجاره و خرید آپارتمان در سعادت آباد روزگار خود را در محله‌ای با آب‌وهوای مطلوب و فرح‌بخش بگذرانند.

افرادی که قدام به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد می‌کنند در شمال محل سکونت خود محله‌های خوش‌آب‌وهوای فرحزاد، اوین و کوی فراز، در جنوب حله مشهور شهرک غرب، در قسمت شرق بزرگراه چمران و اوین و در قسمت غربی محله جذاب فرحزاد را خواهند دید به همین منظور می‌توان گفت که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد با سکونت در این محله یک زندگی مناسب و جذاب در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا را تجربه می‌کنند.
اگر نیم‌نگاهی به تاریخچه شکل‌گیری محله سعادت‌آباد داشته باشید به این مسئله خواهید رسید که پیش از دهه 20 در این منطقه سکونت دیده نمی‌شد اما در دوران احمدشاه قاجار زمین‌های این محله توسط سید ضیاءالدین طباطبایی خریداری شد و به‌وسیله اقوام او که بیشتر سید بودند فعالیت روی زمین‌های ین محله آغاز شد به همین دلیل این محله که به سادات آباد معروف بود رفته‌رفته به سعادت‌آباد تغییر نام یافت.
در این محله تا چشم کار می‌کرد آپارتمان‌ها و ساختمان‌های یک تا دوطبقه وجود داشت اما پس از دهه 80 با افزایش و رونق ساخت‌وسازها در این منطقه ساختمان‌های کم طبقه جای خود را به آپارتمان‌ها و ساختمان‌های لوکس و مدرنی دادند که این مسئله سعادت‌آباد را به یکی از محله‌های پرطرف‌دار و اعیان‌نشین تهران تبدیل کرد.

در حال حاضر اگر گشت و گذاری در محله سعادت‌آباد داشته باشید ساختمان‌ها، آپارتمان‌ها و برج‌های لوکس و مدرن با بهترین امکانات توجه شما را به خود جلب خواهد کرد که البته با خیابان‌های عریض و کوچه‌های دلباز حس و حالی مطلوب را در شما خلق خواهد کرد به همین دلیل اگر ضمن برخورداری از بودجه‌ای قابل‌توجه تمایل به سکونت در محله‌ای لوکس و مدرن با بهترین امکانات را دارید به طور حتم اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد می‌تواند به نیازهای شما پاسخ دهد.
همان‌طور که گفته شد محله سعادت‌آباد یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای شمال غرب تهران است اما تنها این نکته باعث جذابیت این محله نیست زیرا در این منطقه بوستان‌های زیبای سعادت‌آباد، سلامت، شکوفه، دلاوران، آبشار، معلم و لادن بستری را فراهم کرده‌اند که علاوه بر آب‌وهوای دلپذیر طبیعت زیبایی نیز در این محله وجود داشته باشد و علاقه‌مندان به طبیعت و استشمام هوای فرح‌بخش نیز در اطراف این بوستان‌ها اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد کنند.
محله سعادت‌آباد نیز همچون سایر محله‌های تهران از خیابان‌های بسیار مشهور و صاحب نامی برخوردار است که بسیاری از شخصیت‌های برجسته در این خیابان‌ها به سکونت می‌پردازند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خیابان سرو که به خیابان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز شهرت دارد، اشاره کرد که از میدان فرهنگ آغاز و به میدان کتاب ختم می‌شود به همین دلیل اگر شما هم علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد و سکونت در یکی از اصیل‌ترین و مشهورترین محله‌های این منطقه هستید با جستجوی ملک در خیابان سرو به خواسته خود دست خواهید یافت.
ازآنجاکه محله سعادت‌آباد به یکی از محله‌های اعیان‌نشین شمال غرب تهران شهرت دارد امکانات بسیار مطلوب و ویژه‌ای نیز در این محله ایجاد شده که بسترهای یک زندگی آرم و بی‌دغدغه را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد فراهم کرده است.

ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد برای استفاده از خدمات پزشکی و درمانی مشکلی را نداشته و نیازی به مراجعه به محله‌های هم جوار ندارند زیرا این محله به لحاظ خدمات پزشکی و درمانی نیز از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است. در این محله بیمارستان‌های پارسیان، مدرس و همچنین عرفان شرایطی را فراهم کرده‌اند که ساکنان در صورت نیاز به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات تخصصی و ویژه آنها بهره‌مند شوند.
افرادی که علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد هستند در زمینه تأمین مایحتاج زندگی خود و خانواده نیز مشکلی را نخواهند داشت زیرا علاوه بر اینکه در خیابان اصلی تا چشم کار می‌کند مغازه‌ها و فروشگاه‌های متعدد و متنوعی وجود دارد مراکز تجاری و خریدی همچون اپال، سهیل، برلیان، علامه، کاج، توس، کسری، آرن و رویال در این محله وجود دارد که این امکان یک خرید جذاب را برای ساکنان این محله فراهم کرده است.
برای شهروندانی که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد را دارند برای آینده فرزندان خود و تعلیم‌وتربیت آنها نگرانی را نخواهند داشت زیرا در این منطقه علاوه بر مراکز آموزشی متعدد سرای محله سعادت‌آباد وجود دارد که علاوه بر آموزش‌های متعدد به دانش‌آموزان با برخورداری از کلاس‌های فرهنگی و هنری و همچنین تئاترهای موزیکال شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان برخوردار از فرزند با ثبت‌نام آنها در این مرکز به بهترین نحو اوقات فراغت فرزندان خود را پرکرده و دغدغه‌ای را در خصوص آینده آنها نداشته باشند.

اگر قصد اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد را دارید لازم است بدانید که این محله مملو از خیابان‌های بسیار معروفی چون بیست و چهارمتری، فرهنگ، شهرداری، صراف‌ها، علامه، فراز، درختی و ارغوان است که افراد علاقه‌مند به زندگی لوکس با سکونت در این خیابان‌ها حس و حالی مطلوب را خواهند داشت.
اما باتوجه‌به این امکانات نمی‌توان انتظار اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد با قیمت‌های پایین را داشت به همین دلیل اگر شما هم قصد اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد را دارید باید از سطح درآمدی بالایی برخوردار باشید زیرا قیمت خرید و اجاره آپارتمان در این محله بالاست.
 بر حسب آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در محله سعادت‌آباد 70 میلیون و 84 هزار تومان است که به طور تخمینی متقاضیان خرید آپارتمان در سعادت‌آباد برای سکونت در یک آپارتمان متوسط باید بودجه‌ای بالغ بر 10 میلیارد و 168 میلیون تومان را در نظر بگیرند.
 

 
اما علاوه بر محله هیجان‌انگیز سعادت‌آباد یکی دیگر از مناطقی که امروز به همراه شما به بررسی آن می‌پردازیم یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیرانات است.
محله زیبا و خوش‌آب‌وهوای فرمانیه که در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد در کنار سایر محله‌های منطقه 1 در شهریورماه سال جاری بر حسب داده‌های بانک مرکزی شاهد 392 فقره معامله بوده است.
محله فرمانیه که یکی از مناطق مرفه نشین شمال کلان‌شهر تهران به شمار می‌رود یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های مسکونی تهران است که به دلیل قرارگرفتن در محدوده شمیران به یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای تهران معروف است بنابراین اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که تمایل به سکونت در محله‌ای زیبا و خوش‌آب‌وهوا را دارید با اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه می‌توانید حس و حال زندگی در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا را داشته باشید.

محله فرمانیه یکی از محله‌های با موقعیت جغرافیایی بسیار خاص است زیرا اتصال این محله از شمال به نیاوران، از جنوب با بلوار مشهور اندرزگو و چیذر و همان‌طور پل صدر، از شرق با خیابان‌های اقدسیه و پاسداران و از جهت غرب با دزاشیب باعث شده که این محله یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های شمال تهران محسوب شود و شمار بسیاری از شهروندان که از سطح درآمدی بالایی برخوردارند با اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه یک زندگی لوکس و مدرن را تجربه می‌کنند.
از گذشته محله فرمانیه محل زندگی فرمانروایان و افراد و شخصیت‌های بانفوذ و ثروتمند بوده است به همین دلیل اگر در این محله شروع به قدم‌زدن کنید خانه‌های ویلایی بزرگی را خواهید دید که از گذشته در این محله به‌یادگارمانده است. اما بسیاری از این خانه‌ها این روزها با افزایش ساخت‌وسازهای جای خود را به مجتمع‌های مسکونی و برج‌های لوکسی داده که بسیاری از علاقه‌مندان به لوکس نشینی اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه و در این واحدهای مسکونی را می‌کنند.

اگر علاقه‌مند به برج نشینی هستید با اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه در برج‌هایی چون آسمان، برج‌های دوقلوی فرمان، کوه نور، نگین، زنبق و فرمانیه یک زندگی لوکس و پر امکانات را تجربه خواهید کرد.
برای تأمین مایحتاج زندگی نیز ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه در این محله نگرانی را نخواهند داشت زیرا در این محله مرکز خرید برند سنتر، پارک سنتر و مرکز خرید آرتمیس در کنار فروشگاه شهروند فرمانیه و بازار میوه‌وتره‌بار شهید لواسانی شرایط خریداری تمامی اقلام را برای ساکنان فراهم کرده است.
در محله اصیل فرمانیه اماکن مهمی چون سفارت نروژ، جمهوری چک، هلند، سوئد و همچنین باغ و سفارت ایتالیا قرار گرفته که باعث شده تا بسیاری از فعالان و شاغلان این سفارتخانه‌ها اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه کرده و با پرداخت ارز باعث افزایش قیمت‌ها در این منطقه شوند.
باتوجه‌به مطالب عنوان شده به‌صراحت می‌توان گفت که قیمت اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه بسیار بالاست به همین دلیل زندگی در این محله برای بسیاری از شهروندان شکلی رؤیاگونه را دارد.

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 78 میلیون و 52 هزار تومان است به همین دلیل اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه دارید به طور تخمینی برای خریداری یک واحد مسکونی متوسط باید هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد و 328 هزار تومان را در نظر بگیرد.
باتوجه‌به تنوع قیمتی که در محله‌های سعادت‌آباد و فرمانیه وجود دارد برای انتخابی شایسته و مقرون‌به‌صرفه به شما پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای مراجعه به آژانس‌های املاک متعدد و بازدیدهای مکرر از محل کار یا زندگی خود تنها با چند کلیک ساده سری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بزنید و ضمن انتخاب نام محله مدنظر به مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه پرداخته و با دریافت اطلاعات جامع و کاملی در خصوص آپارتمان‌های آگهی شده و امکانات آن و همچنین رؤیت تصاویر واقعی از آنها به جستجوی ملک موردنظر خود و خانواده پرداخته و ضمن تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی اقدام به بازدید حضوری و توافق قیمتی کنید در این حالت شما با استفاده از سامانه کیلید خریدی منطقی و مقرون‌به‌صرفه را در روزهای کرونایی خواهید داشت. 
 


کد مطلب: 300376

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/300376/کیلید-مناطق-اعیان-نشین-تهران-آپارتمانی-لوکس-خریداری-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir