کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرخ خیاطی صنعتی را از کجا بخرم؟

28 مهر 1400 ساعت 10:45

گروه کسب و کار: چرخ خیاطی‌های صنعتی در مقایسه با چرخ خیاطی‌های خانگی از ظرفیت و توانایی‌های بالایی برخوردار هستند، و می توانند چندین و چند مدل دوخت مختلف را انجام دهند.


از چرخ خیاطی‌های صنعتی در تولیدی‌ها و کارگاه‌های دوزندگی استفاده می شود، زیرا این چرخ ها برای دوخت و دوز در تیراژ و حجم بالا عالی هستند. اگر صاحب کسب و کار هستید، و قصد خرید چرخ صنعتی دارید در ادامه این مطلب با ما همراه شوید. زیرا قصد داریم ضمن معرفی پرفروش‌ترین چرخ خیاطی‌های صنعتی در بازار ایران، به شما بگوییم که از کجا می توانید چرخ خیاطی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید.  


 
معرفی انواع چرخ خیاطیهای صنعتی
چرخ خیاطی‌های صنعتی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها برای انجام کار خاصی طراحی شده است. چرخ خیاطی‌های صنعتی بیشتر در کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا دوخت و دوزها باید کاملا حرفه‌ای انجام شود. برای انتخاب و خرید یک چرخ خیاطی صنعتی باکیفیت، باید قبل از هر چیز انواع مختلف آن را بشناسید. سپس با توجه به نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید. در برخی مواقع ممکن است قیمت چرخ خیاطی صنعتی نو متناسب با بودجه شما نباشد،
که در این صورت می‌توانید از چرخ‌های دست دوم در حد نو استفاده کنید. به طور کلی چرخ‌های صنعتی از نظر نوع کارکرد شامل این مدل‌ها می‌شوند:

1.    چرخ خیاطی‌های صنعتی کلاسیک
چرخ‌های کلاسیک به طور تخصصی برای انجام یک نوع دوخت خاص طراحی شده‌اند، و شامل مدل‌های زیر می‌شوند:
•    چرخ صفحه کار تخت (Flat-bed)
•    چرخ صفحه کار استوانه‌ای (Cylinder Bed)
•    چرخ خیاطی Post-Bed
•    چرخ بدون دسته (Off-the-arm)
 
2.    چرخ خیاطی‌های صنعتی کارگاهی
چرخ خیاطی‌های صنعتی کارگاهی، در تولیدی‌های لباس، خیاطی‌ها، مزون‌ها برای دوخت و دوز کارگاهی و در تیراژ بالا استفاده می شود و شامل مدل‌های زیر است:
•    چرخ خیاطی‌های سردوز
•    چرخ خیاطی‌های راسته دوز
•    چرخ خیاطی‌های میاندوز
 
3.    چرخ خیاطی‌های گل دوزی
این چرخ‌ها می‌توانند انواع مدل گل دوزی را به صورت تخصصی، و با دقت بالا انجام دهند.
 
4.    چرخ خیاطی‌های صنعتی تخصصی
این چرخ‌ها قابلیت ویژه‌ای برای دوخت انواع پارچه در حجم و ابعاد بالا دارند، و در مدل‌های زیر تولید و عرضه می‌شوند:
•    چرخ خیاطی الیک
•    چرخ خیاطی دو پایه
•    چرخ خیاطی دو سوزن دو ما ماکو
•    چرخ خیاطی دکمه و مادگی
•    چرخ خیاطی بانتو



پرفروشترین چرخ خیاطیهای صنعتی در ایران
برندهای مختلفی در زمینه تولید چرخ خیاطی‌های صنعتی در ایران و جهان فعالیت می‌کنند، اما تعداد کمی از آنها موفق به تولید محصولاتی شده‌اند که در میان مشتریان به محبوبیت بالایی رسیده و از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار است. در ادامه با ما همراه باشید تا با پرفروش‌ترین برندهای معروف چرخ خیاطی صنعتی در بازار ایران آشنا شوید:
1.    چرخ خیاطی صنعتی جک؛ این مدل چرخ خیاطی صنعتی، جزو پرفروش‌ترین‌های بازار چرخ خیاطی‌های صنعتی است. کیفیت ساخت، قدرت و برنامه‌های چرخ‌های این برند به گونه‌ای است که می‌تواند بیشتر نیازهای کارگاه‌های تولیدی ایرانی را برآورده کند.
2.    چرخ خیاطی صنعتی نان بنگ؛ چرخ‌های خیاطی این برند، جزو بروز‌ترین و بهترین چرخ خیاطی‌ها از نظر ساخت و پرداخت قطعات مختلف است. این چرخ ها مناسب کارگاه‌های با ظرفیت تولید بالا هستند.
3.    چرخ خیاطی صنعتی زوجی؛ چرخ خیاطی صنعتی زوجی، یکی از معروف‌ترین برندهای چرخ خیاطی صنعتی در کشور چین است، که در ایران نیز به محبوبیت قابل توجهی رسیده است. چرخ خیاطی دکمه دوز، چرخ خیاطی سردوز، چرخ خیاطی راسته دوز، چرخ خیاطی میان دوز، چرخ خیاطی دو پایه از محصولات شرکت زوجی هستند.
4.    چرخ خیاطی صنعتی ژوکی؛ چرخ خیاطی صنعتی ژوکی نیز جزو برندهای پرفروش‌ و محبوب بازار است. محصولات این شرکت از درجه کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار است، یعنی می‌توانید با خیال راحت به این برند اطمینان کنید.
5.    صنعتی تیپیکال؛ چرخ خیاطی صنعتی تیپیکال جزو برندهای شناخته شده در بازار جهانی است. محصولات این شرکت نه تنها در کارخانجات تولیدی ایران، بلکه در کشورهای اروپایی نیز پرطرفدار است. از نقاط مثبت محصولات این شرکت می‌توان به کیفیت و ظرفیت بالای تولید آن ها اشاره کرد.
 


معرفی بهترین مراکز خرید چرخ صنعتی
برای خرید چرخ صنعتی راهکارهای مختلفی وجود دارد، ولی با توجه به اینکه بحث تضمین کیفیت در این چرخ‌ها بسیار حائز اهمیت است، ما به شما سه راهکار پیشنهاد می‌کنیم:
1.    مراجعه به نمایندگی‌های اصلی فروش و خدمات پس از فروش برندهای چرخ خیاطی در خیابان خیام بازار بزرگ تهران؛ از ابتدا تا انتهای خیابان خیام پر است دفاتر شرکت‌های واردکننده یا تامین کننده انواع چرخ خیاطی‌های صنعتی و خانگی. اغلب این شرکت‌ها علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی را نیز انجام می‌دهند.
2.    خرید از شرکت اصلی تولید کننده یا نمایندگی اصلی برند مورد نظرتان؛ با یک سرچ ساده در اینترنت وبسایت شرکت اصلی تولید کننده را پیدا کنید، و با مراکز فروش آنها تماس بگیرید. مزیت خرید از شرکت اصلی این است که می‌توانید تمام سوالات و ابهامات خود را از تیم فروش آنها بپرسید.
3.    خرید از فروشگاه‌های معتبر چرخ خیاطی‌های صنعتی مانند تیکیمش، رزالین یا دیجی کالا.

معرفی بهترین فروشگاه آنلاین خرید چرخ خیاطی
صنعت تولید چرخ خیاطی‌های صنعتی و خانگی، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است. تنوع چرخ خیاطی‌ها در بازار به قدری زیاد شده است که شما به‌عنوان خریدار با هر مقدار بودجه‌ای که در دست دارید، می‌توانید چرخ خیاطی دلخواهتان را انتخاب و به‌صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی صنعتی مناسب برای کارگاه یا تولیدی خود هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تیکمیش سر بزنید.
فروشگاه اینترنتی تیکمیش برای هر سلیقه و بودجه‌ای چرخ خیاطی مناسب دارد. در لاین فروش چرخ‌های صنعتی، تیکمیش بر اساس ظرفیت کارکرد هر واحد تجاری، دارای چرخ خیاطی‌های صنعتی مدرن، پیشرفته و متنوع است. این شرکت نماینده رسمی برترین و معتبرترین برندهای دنیاست و می‌توانید با اطمینان خاطر از اورجینال بودن کالا آن را خرید کنید. تیکمیش با حذف واسطه‌ها و تأمین نیازهای مختلف در حوزه تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با صنعت خیاطی در دسته محصولات خانگی و صنعتی امکان خرید اینترنتی از طریق نشانیtikmish.ir فراهم ساخته است.
 


کد مطلب: 300387

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/300387/چرخ-خیاطی-صنعتی-کجا-بخرم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir