به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۰۰۳۹۵

لوازم آشپزخانه خودم را از کجا بخرم؟

گروه کسب و کار: خرید لوازم آشپزخانه یکی از دغدغه‌های خانم‌ها، به‌ویژه نوعروسان برای تهیه جهیزیه است. همانطور که می‌دانید تهیه این لوازم از مراکز معتبر یا اصطلاحاً نمایندگی‌های فروش لوازم خانگی و آشپزخانه دارای مزایایی است که در وهله اول می‌توان به قیمت پایین‌تر محصولات و در مرحله بعدی به تنوع بسیار بالای آنها اشاره کرد. اما گاهی اوقات شرایط به نحوی است که امکان خرید حضوری وجود ندارد، یا شما ترجیح می‌دهید که به صورت آنلاین خرید کنید.
در هر دو صورت بهتر است پیش از خرید بهترین فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه را بشناسید. در این مطلب سعی داریم به خریدارانی که به دنبال مراکز خرید لوازم آشپزخانه هستند، کمک کنیم تا بتوانند راحت‌تر با این مراکز آشنا شوند و بهترین خرید را انجام دهند. پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.


 
 معرفی 5 برند برتر بازار لوازم آشپزخانه از نظر کیفیت
پیش از اینکه بروی سراغ معرفی فروشگاه‌ها و مراکز خرید، می‌خواهیم اول شما را با برندهای معتبر و با کیفیت بازار لوازم خانگی و آشپزخانه آشنا کنیم. برندهایی که طی سال‌ها فعالیت در این حوزه، به محبوبیت رسیده‌اند و مشتریان از عملکرد و کیفیت محصولات آنها راضی بوده‌اند.

1.    برند لوازم آشپزخانه MOLTENI
مولتنی یک برند لوازم آشپزخانه لوکس و مدرن ایتالیایی است که محصولات آن دقیقاً با توجه به فضای آشپزخانه‌های مدرن امروزی طراحی شده است. سبک طراحی لوازم آشپزخانه این برند به نحوی است که هیچ وقت شما را خسته نمی‌کند و تکراری نمی‌شود.

2.    برند لوازم آشپزخانه MIELE
MIELE برندی در سطح استانداردهای جهانی است که در هر آشپزخانه‌ای وجود داشته باشد، بی شک آن آشپزخانه را از نظر زیبایی متحول خواهد کرد. اگر به داشتن یک آشپزخانه مدرن، شیک و با کیفیت فکر می‌کنید، MIELE بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

3.    برند لوازم آشپزخانه LACANCHE
لاکانچ یک برند فرانسوی و جزو شیک‌ترین برندها در لوازم آشپزخانه است. صاحبان این برند اعتقاد دارند که روح و قلب هر خانه‌ای در آشپزخانه آن جمع شده است، و لاکانچ با نفوذ به قلب خانه شما، آن را محصور زیبایی و ظرافت محصولات خود می‌نماید.

4.    برند لوازم آشپزخانه WOLF
برند ولف با 70 سال سابقه کار جزو حرفه ای‌ترین برندها در لوازم آشپزخانه است، که دارای تجهیزات آشپزی حرفه‌ای و بهترین لوازم آشپزخانه در زمینه رستوران‌ها و هتل‌ها است. سرویس‌های تابه و قابلمه این برند در بازار ایران جزو کالاهای لوکس محسوب می‌شوند. به‌عنوان مثال قیمت تابه این محصول با قیمت یک سرویس کامل سایر برندها برابری می‌کند.

5.    برند لوازم آشپزخانه MONOGRAM
مونوگرام یک برند لوازم آشپزخانه آمریکایی است. این برند لوازم آشپزخانه خود را به شکل سفارشی و دست ساز عرضه می‌کند، و لوازم آشپزخانه آن با ظرافت و دقت بالایی تولید می‌شود.
 

 
معرفی مراکز فروش لوازم آشپزخانه در تهران
حالا می‌خواهیم با معرفی مراکز فروش لوازم آشپزخانه در تهران، شما را در پیدا کردن بهترین مکان برای خرید لوازم آشپزخانه راهنمایی کنیم. هر کدام از این مراکز برای فروش گروه خاصی از لوازم خانه و آشپزخانه معروف هستند. شما می‌توانید از هر کدام از مراکز نام برده بخشی از خریدهای خود را انجام دهید.
•    معرفی مراکز فروش حضوری لوازم آشپزخانه در تهران

1.    خیابان شریعتی؛ با مراجعه به فروشگاه‌های خیابان شریعتی می‌توانید انواع لوازم آشپزخانه تولید داخل را هم پیدا کنید. از مزایای مراجعه به این مرکز می‌توان اشاره کرد به:
•    نمایندگی رسمی برند‌های معتبر دنیا
•    فروش لوازم خانه و آشپزخانه وارداتی و تولید داخلی
•    وجود تعدادی فروشگاه فروش لوازم صوتی و تصویری
 
2.    خیابان سهروردی شمالی؛ بهترین مرکز برای خرید لوازم آشپزخانه لوکس و مدرن، خیابان سهرودی است. زیرا هر محصولی که نیاز داشته باشید می‌توانید به راحتی آنجا پیدا کنید. از مزایای مراجعه به این مرکز می‌توان اشاره کرد به:
•    نمایندگی رسمی شرکت‌های لوازم آشپزخانه
•    ارائه خدمات نصب و تعمیر لوازم آشپزخانه
 
3.    بازار بزرگ تهران؛ بهتر است برای خرید لوازم خانگی و آشپزخانه به راسته مخصوص لوازم آشپزخانه سر بزنید. آنجا می‌توانید انواع لوازم آشپزخانه را با تنوع بالای برند و مدل پیدا کنید. از مزایای مراجعه به این بازار:
•    تنوع بسیار بالای برندها و محصولات
•    خرید کالاهای معتبر و با کیفیت
•    دریافت ضمانت نامه کتبی سلامت و پشتیبانی کالا
 
4.    میدان شوش؛ لوازم خرد آشپزخانه و هر ظرف و ظروف ضروری مصرفی در آشپزخانه را که بخواهید، می‌توانید در فروشگاه‌های میدان شوش پیدا کنید. قیمت لوازم دم دستی آشپزخانه در این مرکز در مقایسه با سایر مراکز مناسب‌تر است، مثلاً قیمت قابلمه، تابه‌ها و حتی سرویس چینی، کریستال و پلاستیک نیز در شوش مناسب تر است. در مورد خرید از شوش فقط باید دقت کنید که جنسی که خریداری می‌کنید اصل باشد، زیرا محصولات مشابه اصل نیز در این بازار با عنوان برندهای اصلی فروخته می‌شوند.
 
5.    خیابان جمهوری: خیابان امین حضور یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مراکز فروش لوازم آشپزخانه بزرگ، اعم از یخچال فریزر، فرو مایکروفر، ماشین ظرفشویی و... است. تمامی فروشگاه‌های این مرکز جزو نمایندگی‌های رسمی برندها هستند که علاوه بر فروش، خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی محصولات را نیز ارائه می‌کنند.
 
•    معرفی مراکز فروش اینترنتی لوازم آشپزخانه در تهران
اگر برنامه‌ای برای خرید حضوری ندارید، پیشنهاد ما برای خرید آنلاین لوازم آشپزخانه فروشگاه‌های اینترنتی هستند که در ادامه از آنها نام می‌بریم:
1.    فروشگاه آنلاین هوم پارسی
2.    فروشگاه دیجی کالا
3.    فروشگاه اینترنتی زنبیل
4.    فروشگاه آنلاین مدیسه
5.    فروشگاه نیلا دکور


راهنمای خرید لوازم آشپزخانه از فروشگاه اینترنتی هوم پارسی
فروشگاه اینترنتی هوم پارسی یکی از بزرگترین و معتبرترین وبسایتهای فروش آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه است. این مجموعه با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه فروش برترین برندهای لوازم خانه و آشپزخانه، توانسته در زمینه فروش محصولات و ابزارهای آشپزخانه بسیار عالی ظاهر شود؛ تنوع محصولات و برندها، قیمت‌های مناسب، کیفیت ارائه خدمات و احترام به مشتری همگی تایید کننده این موضوع هستند. اصل بودن کالا، گارانتی بازگشت، ارسال سریع و مشاوره و پشتیبانی از دیگر ویژگی‌های مهم و اساسی در مجموعه هوم پارسی است، که پایبندی به آن همواره سرلوحه عملکرد کارکنان این مجموعه بوده است. شما می‌توانید در هر لحظه و از هر نقطه‌ای از ایران، محصول مورد نظرتان را در سایت سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان آن را تحویل بگیرید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها