کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بارسا ۱-۰ دیناموکیف؛ زندگی در چمپیونزلیگ ادامه دارد

لیگ قهرمانان اروپا؛ اولین برد فصل بارسا رقم خورد

28 مهر 1400 ساعت 22:27

گروه ورزشی: بارسلونا در یک بازی مهم و حیاتی با تک گل جرارد پیکه دیناموکیف را شکست داد.


بارسلونا که در دو بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا شکست‌خورده بود، امشب در هفته سوم این رقابت‌ها میزبان دیناموکیف اوکراین بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود شاگردان رونالد کومان خاتمه یافت تا امیدهای بلوگرانا برای صعود همچنان حفظ شود.
بارسلونا می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. ارسال جوردی آلبا به روی دروازه با ضربه سر سرجینیو دست همراه شد اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه دیناموکیف به بیرون رفت.
 

 
در دقیقه 18 ارسال ممفیس دیپای به روی دروازه با ضربه سر زیبای لوک دی یونگ همراه شد اما این بار هم توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه دیناموکیف به بیرون رفت.
چند لحظه بعد باز هم لوک دی‌ونگ تا آستانه باز کردن دروازه دیناموکیف پیش رفت اما ضربه فنی این بازیکن با واکنش فوق العاده دروازه‌بان تیم اوکراینی روبرو شد.
در دقیقه 36 بالاخره قفل دروازه دیناموکیف شکسته شد. ارسال جوردی آلبا به روی دروازه با ضربه والی و تمام کننده جرارد پیکه همراه شد تا علاوه بر به ثمر رسیدن اولین گل بارسا در فصل جدید چمپیونزلیگ این تیم با نتیجه 1-0 پیش بیفتد.
 

 

 
بعد از به ثمر رساندن گل باز هم این بارسلونا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد تا شاگردان رونالد کومان با همان تک گل جرارد پیکه راهی رختکن شوند.
بارسلونا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 آنسو فاتی می‌توانست روی اشتباه دروازه‌بان دیناموکیف گلزنی کند اما ضربه نمایشی این بازیکن در یک قدمی دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 71 این فیلیپ کوتینیو بود که می توانست گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند اما ضربه زیبای این بازیکن با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 

 
در ادامه بازی دیناموکیف حملات نصفه و نیمه‌ای روی دروازه بارسلونا ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها نتیجه خاصی در پی نداشت تا بازی با همان تک گل جرارد پیکه به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند.


کد مطلب: 300508

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/300508/لیگ-قهرمانان-اروپا-اولین-برد-فصل-بارسا-رقم-خورد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir