به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۳۰۰۵۵۰
اولین گام عملی دونالد ترامپ برای مقابله با «استبداد غول‌های فناوری»

ترامپ با شبکه اجتماعی «حقیقت» برمی‌گردد

گروه بین‌الملل: رئیس جمهوری سابق آمریکا که وعده راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی تازه با هدف رقابت با غول‌های رسانه، فناوری و شبکه‌های اجتماعی را داده بود اعلام کرد با شبکه اجتماعی خودش به نام Truth «حقیقت» مجددا به شبکه‌های اجتماعی باز می‌گردد. ‏
ترامپ با شبکه اجتماعی «حقیقت» برمی‌گردد
اپلیکیشن دونالد ترامپ در اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. رییس‌جمهوری پیشین آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود به نام «سوشیال تروث» است. او هدف از این اقدام را «رقابت با کنسرسیوم رسانه‌های لیبرال» خواند. شرکت رسانه و تکنولوژی ترامپ با نام Trump Media and Technology Group (TMTG) به همراه شرکت Digital World Acquisition Corp (NASDAQ: DWAC) با یکدیگر ادغام شده اند و سهام این شرکت بصورت عمومی در بازار بورس نیویورک نیز عرضه خواهد شد.

نسخه آزمایشی این شبکه در ماه نوامبر آنلاین می‌شود و سپس نسخه کامل آن در ابتدای سال آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. دونالد ترامپ که حساب‌های اجتماعی‌اش توسط مافیای رسانه‌ای حامی دموکرات‌ها از جمله فیسبوک، توییتر و گوگل مسدود شده، در این باره گفته است: « ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن تروریست‌های طالبان حضور گسترده‌ای در توییتر دارند اما رئيس‌جمهور محبوب شما در آمریکا وادار به سکوت شده است. این غیر قابل قبول است.» ترامپ در بیانیه‌ای وعده داد تا در برابر «استبداد غول‌های فناوری» ایستادگی کند، غول‌هایی که از قدرت یکجانبه خود برای خاموش کردن صدای مخالفان در آمریکا استفاده‌ کرده‌اند.»
 
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها