به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۳۰۰۵۶۱

واکنش جالب دو ستاره رئال به درخشش رونالدو

گروه ورزشی: وینیسیوس جونیور و مارسلو دوستاره رئال مادرید واکنش جالبی به درخشش کریستیانو رونالدو مقابل منچستریونایتد نشان دادند.
واکنش جالب دو ستاره رئال به درخشش رونالدو
 کریستیانو رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل پر فراز و نشیب در یوونتوس، در تابستان امسال این تیم را ترک کرد و بعد از تمام شایعاتی که درباره این فوق ستاره پرتغالی وجود داشت در نهایت او تصمیم گرفت که به تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد بازگردد.
 

  
اگرچه یونایتد تا به اینجای فصل جاری فوق‌العاده عمل نکرده و حتی در لیگ برتر انگلیس در رتبه ششم جدول قرار دارد اما کریستیانو رونالدو باز هم وظیفه همیشگی خود را انجام داده و در چند بازی ناجی تیم اوله گنار سولسشر شده است؛ از جمله همین مسابقه دیشب برابر آتالانتا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا که او موفق شد گل سوم و برتری شیاطین سرخ را به ثمر برساند.
گل زیبای کریستیانو رونالدو در مسابقه دیشب برابر آتالانتا که سه امتیاز مهم را برای منچستر یونایتد به ارمغان آورد، با واکنش‌های جالبی همراه بوده است. فوق ستاره پرتغالی بلافاصله بعد از مسابقه دیشب یک پست در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که کامنت دو ستاره رئال مادرید برای رونالدو جلب توجه می کند.
 
وینیسیوس جونیور از عبارت "SIIIII" که خوشحالی مخصوص رونالدو است استفاده کرده  است. همچنین هم تیمی سابق و دوست صمیمی رونالدو یعنی مارسلو نیز زیر پست او نوشته است: "خیلی خوشحالم که می‌بینم از لحظاتت لذت می‌بری."
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها