به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۰۰۶۶۹

انتقاد مورینیو از شاگردانش بعد از شکست تاریخی

انتقاد مورینیو از شاگردانش بعد از شکست تاریخی
گروه ورزشی: سرمربی رم عملکرد بازیکنانش را در بازی با حریف نروژی زیر سوال برد.به گزارش ایسنا، ژوزه مورینیو پس از شکست ۶-۱ لیگ قهرمانی کنفرانس اروپا مقابل بودو/گلیمت بازیکنانش را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت. من توانایی‌های آن‌ها را بیش از حد تخمین زده‌ام.
 
این یک شکست تاریخی در نروژ بود، زیرا برای اولین‌بار مورینیو و تیم تحت هدایت او بیش از ۵ بار در یک بازی گل دریافت کرد.مورینیو بعد از بازی گفت: آن‌ها قوی‌تر بودند و این تقصیر من است، زیرا تیم اول آن‌ها بهتر از تیم دوم ماست. طرف مقابل با بیش‌ترین کیفیت برنده بازی شد. این مسوولیت من است، من تصمیم گرفتم از این بازیکنان استفاده کنم. با این حال، اگر من با تیم اول بازی می‌کردم، ممکن بود کسی مصدوم یا محروم شود. وقتی چهار یا پنج هفته پیش گفتم که باید به واتیکان برویم و دعا کنیم که کسی صدمه نبیند، من می‌دانستم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم.تیم رم باید در دیدار بعدی خود در خانه به مصاف تیم ناپولی برود که همه دیدارهای خود را در لیگ برده است و در صدر جدول قرار گرفته است.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها