به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۰۰۶۷۶

فشار مسی بر PSG برای معاوضه ایکاردی و آگوئرو

فشار مسی بر PSG برای معاوضه ایکاردی و آگوئرو
گروه ورزشی: لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، علاقمند است تا تجربه بازی با سرخیو آگوئرو در سطح باشگاهی را نیز داشته باشد. مسی در این تابستان پس از هیاهوی بسیار در نهایت از بارسلونا جدا شده و با امضای قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست.

این فوق ستاره آرژانتینی هنوز در لیگ فرانسه گلی برای این تیم به ثمر نرسانده اما در لیگ قهرمانان سه بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. او در دیدار برابر منچسترسیتی گلی تماشایی را به ثمر رساند و با دبل خود در بازی مقابل لایپزیش باعث پیروزی تیمش شد.

اما گفته می‌شود که رابطه او با یکی از عناصر هجومی حاضر در پارک دو پرنس چندان خوب نیست و امیدوار است که معاوضه مستقیمی با یکی از بازیکنان حاضر در باشگاه سابقش انجام شود.روزنامه اسپانیایی ال‌ناسیونال در خبری مدعی شده که مسی همچنان رابطه خوبی با مائورو ایکاردی ندارد. این در حالی است که این دو بازیکن از دوران حضورشان در تیم ملی آرژانتین با یکدیگر آشنا هستند.

در واقع ایکاردی باور دارد که عدم علاقه مسی به او دلیل اصلی دعوت نشدنش به تیم ملی در سه سال اخیر بوده است. این بازیکن 28 ساله آخرین بار در دیدار دوستانه برابر مکزیک در سال 2018 با پیراهن تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و از آن زمان به بعد از فهرست این تیم خط خورد.

در این خبر آمده که حضور مسی شرایط رختکن پی اس جی را تغییر داده و ایکاردی که تا به حال سه گل برای این تیم در لیگ فرانسه به ثمر رسانده جایگاهش را از دست داده است. گفته می‌شود مسی خواهان حضور سرخیو آگوئرو در پاریس است. این دو نفر در طول سال‌های اخیر در اردوهای تیم ملی با هم هم‌اتاقی بوده‌اند و دوستی بسیار نزدیکی دارند.

در واقع آگوئرو تابستان امسال پس از جدا شدن از منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد، با امضای قراردادی دو ساله به بارسا پیوست تا در کنار مسی بازی کند. اما جدایی غیرمنتظره این بازیکن شرایط را تغییر داد.به همین دلیل شاید آگوئرو از انجام چنین معاوضه‌ای استقبال کند، اتفاقی که موجب خواهد شد که این بازیکن بتواند سرانجام در سطح باشگاهی نیز با مسی هم‌تیمی شود. از سوی دیگر ایکاردی هم که جایی در ترکیب ثابت پی اس جی ندارد احتمالا مخالفتی با این معاوضه نخواهد داشت.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها