به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۰۰۶۹۱

قهر بودن با بسیاری از کشور‌ها صحیح نیست

قهر بودن  با بسیاری از کشور‌ها صحیح نیست
گروه سیاسی: یك مرجع تقلید شیعیان  در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم. مردم نجیب و شریف کشور ما مستحقّ این وضعیت نیستند.
آیت الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: توجه داشته باشید که همه کار‌ها باید برای جلب رضایت خداوند متعال و خشنودی مردم باشد. اگر نیت انسان در کارهایش خدایی باشد، خداوند متعال هم، کمک و یاری خواهد کرد.
وی در قسمت دیگری از توصیه‌های خود با اشاره به گرانی سرسام آور و مشکلات زیادی که برای مردم پیش آمده است گفت: گرانی برای مردم طاقت فرسا شده و تحمل آن برای مردم عزیزمان بسیار سخت و مشکل شده است.او تاکید کرد: بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم. مردم نجیب و شریف کشور ما مستحقّ این وضعیت نیستند.
آیت الله صافی گلپایگانی در قسمت دیگری از بیانات خود تصریح کرد: توصیه حقیر این است که باید با تمام کشور‌های دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم. اینکه با بسیاری از کشور‌ها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده، حقوق ملت را احقاق کنید. امروز یکی از راه‌های اصلاح امور این است که با حفظ منافع کشور و با عزّت، با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها