کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا پرسپولیس پیشنهاد کارگزار استقلال را رد کرد؟

30 مهر 1400 ساعت 15:36

گروه ورزشی: مصاحبه شب گذشته صادق درودگر در برنامه فوتبال برتر احتمالا به پایان سکوت درباره اسپانسر جدید باشگاه استقلال خواهد انجامید.


مدیر بخش بازاریابی سازمان لیگ دیشب در برنامه فوتبال برتر در شرایطی درباره موضوع تبلیغات محیطی و سهم باشگاه استقلال اقدام به گفت و گو با محمدحسین میثاقی کرد که در لابه‌لای صحبت‌هایش اشاره‌ای به پشت پرده قرارداد باشگاه استقلال با شرکتی که به تازگی تعهد پرداخت 500 میلیارد تومان در یکسال را داده، برزبان آورد.
به گفته صادق درودگر پیشنهادی که به باشگاه استقلال درباره عقد قرارداد با کارگزار تبلیغاتی برای دریافت حداقل 500 میلیارد اعلام شده، به باشگاه پرسپولیس هم ارائه شده بود که این باشگاه به دلایل حضور یک فرد شناخته شده در پشت پرده این قرارداد از امضای آن خودداری کرده است.
فردی که صادق درودگر در گفت و گویش به آن اشاره می‌کرد، کارگزار سابق تبلیغاتی سازمان لیگ و پروژه 3090 در دوره مدیریت افتخاری و علی اکبر طاهری در استقلال و پرسپولیس است که ارتباطش با مصطفی آجورلو نیز به همان دوره برمی‌گردد. زمانی که آجورلو مدیریت باشگاه تراکتور را برعهده داشت.
 


نکته کلیدی صحبت های درودگر اشاره او به موضوع ارزش 180 میلیارد تومانی کل تبلیغات محیطی لیگ بود. درودگر گفت: «ما مناقصه‌ای به ارزش 180 میلیارد تومان برای واگذاری کل تبلیغات محیطی لیگ برتر انجام دادیم که هیچ کس برای این موضوع داوطلب نشد و حالا برای من عجیب است که چطور یک شرکت تبلیغاتی حاضر شده فقط برای یک باشگاه ایران 150 میلیارد تومان بپردازد.»
همچنین درودگر در صحبت هایش با اشاره به نحوه ثبت شرکت و مسائلی از این دست، اقدام استقلال برای عقد قرارداد با این شرکت تبلیغاتی را مخاطره آمیز توصیف کرد و آن را غیرمعقول دانست. او حتی تاکید کرد اگر اسپانسر استقلال حاضر باشد برای پرداخت مبالغ وعده داده شده،‌چک تضمین بدهد حاضر است کل تبلیغات محیطی لیگ را با قیمت مناسب به آنها واگذار کند.
جالب اینکه اگر باشگاه پرسپولیس نیز وارد معامله با این شرکت می‌شد قاعدتا مبلغ پرداختی برای تبلیغات محیطی به دو باشگاه به 300 میلیارد تومان می‌رسید که این مبلغ 120 میلیارد تومان بیش از ارزش کلی تبلیغات محیطی برای تمام مسابقات این فصل است، اما این کارگزار با سازمان لیگ پرونده‌های بازی دارد که به گفته درودگر به صدور رای نیز منجر شده و بنابراین امکان ندارد بین طرفین معامله جدید اتفاق بیفتد.
 


صحبت های درودگر بازتاب های متفاوتی را در میان هواداران استقلال داشته و حالا باشگاه استقلال در این باره شفاف سازی خواهد کرد و صد البته صادق درودگر از صحبت های نماینده یا کارگزار استقلال در امان نخواهد بود.
نکته مهم در شرایط حاضر شفافیت است و از آنجایی که طرفداران استقلال با عقد این قرارداد و اقدامات آجورلو به آینده امیدوار شده اند،‌ فعلا از باشگاه حمایت می‌کنند اما به شرطی که این ماجرا مبدل به یک داستان حقوقی جدید برای این باشگاه نشود. کما اینکه درودگر در پایان حرف‌هایش درباره موضوع پرونده های مالی مربوط به تبلیغات به نکات مهمی اشاره کرد که تجربه آن باید مورد استفاده همه باشگاه های فوتبال ایران به خصوص پرطرفدارها قرار بگیرد.


کد مطلب: 300716

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/300716/چرا-پرسپولیس-پیشنهاد-کارگزار-استقلال-رد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir