به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۳۰۰۷۶۴

خریدهای پرسپولیس گل کاشتند

گروه ورزشی: دو بازیکن جدید پرسپولیس در نخستین بازی لیگ برتری برای این باشگاه موفق به گلزنی شدند.
خریدهای پرسپولیس گل کاشتند
 پرسپولیس در حالی وارد مسابقه امشب مقابل فولاد خوزستان شد که مثل دیدار اخیرش برابر الهلال عربستان تنها رضا اسدی را از بین خریدهای تابستانی‌اش در ترکیب داشت، اما برخلاف بازی آسیایی خود این بازیکن تازه وارد و یکی دیگر از نفرات جدید توانستند گلزنی کنند.
رضا اسدی پس از نمایش پرانتقادی که  در نخستین بازی رسمی برای پرسپولیس در دیدار با الهلال عربستان داشت و در پایان نیمه اول تعویض شد، در مسابقه امروز برابر فولاد خوزستان بهتر کار کرد و توانست یک گل مهم بزند.
هافبک دفاعی بلند قامت پرسپولیس در نیمه اول با دوندگی سعی در جلوگیری از بازی‌سازی و شکل‌گیری حملات فولاد داشت و در نیمه دوم نیز یک پاس در عمق خطرناک داد، اما مهم‌ترین کار او در نخستین بازی فصل لیگ برتر گلزنی بود. 
رضا اسدی که در زمان حضورش در تراکتور با زدن پنج گل که بیشتر آنها روی ضربات شروع مجدد و با ضربات سر بود، در دقیقه ۶۱ مسابقه امشب برابر فولاد خوزستان هم با حضور در محوطه جریمه، ارسال امید عالیشاه از روی کرنر سمت راست زمین را با پرش بلند و ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.
 

 
اما علاوه بر اسدی، حامد پاکدل دیگر خرید تابستانی پرسپولیس هم امشب خودنمایی کرد و توانست با وجود اینکه به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، خیال سرخ‌پوشان پایتخت را برای کسب نخستین ۳ امتیاز فصل راحت کند.
حامد پاکدل که پس از یک فصل درخشان در آلومینیوم اراک و زدن ۱۰ گل مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و با این باشگاه قرارداد بسته بود، بعد از حضور تعویضی برابر الهلال عربستان که نتوانست کار خاصی انجام بدهد، امشب موفق شد دروازه فولاد خوزستان را باز کند.
 

 
پاکدل که سال گذشته ۴ گل با ضربات پشت سر به ثمر رسانده و یکی از آنها را وارد دروازه پرسپولیس کرده بود، در دقیقه ۷۲ مسابقه امشب مقابل فولاد خوزستان سانتر مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را با ضربه پشت سر به گوشه دروازه فرستاد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها