به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۳۰۰۹۴۲

کریس رونالدو پاسخ دو کاپیتان یوونتوس را داد

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو به برخی انتقادهای اخیر از جمله صحبت های لئوناردو بونوچی و جورجو کیه‌لینی واکنش نشان داد.
کریس رونالدو پاسخ دو کاپیتان یوونتوس را داد
طی روزهای اخیر دو کاپیتان یوونتوس یعنی جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم در تابستان اخیر صحبت های قابل تامل را مطرح کردند. کیلینی گفت که انتقال رونالدو به منچستر یونایتد یک شوک به سیستم یوونتوس وارد کرد و لئوناردو بونوچی نیز ادعا کرد در زمان رونالدو تنها برای یک نفر بازی می‌کردند اما و حالا باید بیشتر به عنوان یک تیم عمل کنند.
 

  
حالا اما کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس پاسخ این صحبت‌ها و احتمالات برخی انتقادات دیگر را داده است. رونالدو گفت: "می‌دانم تیم چه زمانی از نظر دفاعی با من احتیاج دارد. اما نقش من در این باشگاه این است که برنده شوم و به تیم کمک کنم که پیروز شود و نهایتاً گل بزنم؛ این بخشی از کار من است.
 
افرادی که نمی خواهند این را ببینند به این دلیل است که آنها من را دوست ندارند اما صادقانه بگویم من 36 ساله هستم و همه چیز را برنده شده ام. آیا نگران افرادی خواهم بود که درباره من بد می گویند؟ شب‌ها خوب می خوابم. من با وجدان راحت به تختم می روم. به این کار ادامه دهید زیرا من همچنان سکوت می کنم و چیزهایی را به دست می آورم."
 

 
رونالدو در ادامه گفت: "انتقاد همیشه بخشی از کار است. من نگران این نیستم.  و من آن را به عنوان یک چیز خوب می دانم. اگر آنها نگران من هستند یا در مورد من صحبت می کنند، به این دلیل است که آنها پتانسیل و ارزش من در فوتبال را هنوز می دانند پس خوب است. من یک مثال برای شما می زنم؛ اگر در مدرسه هستید و بهترین دانش آموز هستید، از بدترین دانش آموز می پرسید آیا او بهترین ها را دوست دارد و قطعا او می گوید که نه دوست ندارد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها