به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۳۰۰۹۴۶

برایتون 1 - 4 سیتی؛ بی رحم مقابل صغیر و کبیر!

گروه ورزشی: منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر موفق شد با نتیجه 1-4 برایتون را مغلوب کند.
برایتون 1 - 4 سیتی؛ بی رحم مقابل صغیر و کبیر!
 برایتون که در این فصل عملکرد درخشانی داشته و حتی تا رتبه چهارم جدول لیگ برتر نیز صعود کرده بود، امروز مقهور درخشش شاگردان پپ گواردیولا شده و با نتیجه 1-4 شکست خورد.
سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و با ضربه زمینی گابریل ژسوس از زاویه ای دشوار می توانست به گل اول هم دست یابد، اما دانک به زیبایی و از روی خط دروازه برایتون را نجات داد.
 

 
اما در دقیقه 13 منچسترسیتی به گل اول این دیدار دست یافت. برناردو سیلوا موقعیت بسیار خوبی را در دهانه دروازه برای ایلکای گوندوغان فراهم کرد و این هافبک آلمانی نیز به راحتی موفق شد دروازه برایتون را باز کند.
دقایقی بعد و این بار روی حرکت جک گریلیش از سمت چپ بود که سیتی فرصت مناسبی برای دو برابر کردن برتری خود نیز داشت، اما فیل فودن نتوانست از این موقعیت استفاده کند و سانچس ضربه او را مهار کرد.
 

 
اما در دقیقه 28 حملات سیتی جواب داد و این تیم باز هم به گل رسید. جک گریلیش از سمت چپ حرکت کرده و با پاس به بیرون و تماشایی خود باز هم فیل فودن را در محوطه صاحب فرصت کرد تا این بازیکن گل دوم سیتی را وارد دروازه برایتون کند.
حملات سیتیزن ها ادامه یافت و دقایقی بعد نوبت گل سوم رسید. ضربه فیل فودن از سمت چپ محوطه را دروازه بان برایتون برگشت داد و در ریباند این گابریل ژسوس بود که موفق شد به زیبایی گل سوم سیتی را نیز به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با کسب برتری 0-3 راهی رختکن شد.
 

 
در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که برایتون می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند، اما ضربه گروس روی ارسال تروسارد را ادرسون به خوبی دفع کرد و این فرصت از دست رفت.
دقایقی بعد و روی اشتباه جک گریلیش بود که لامپتی در سمت چپ مارچ را صاحب موقعی گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه منچسترسیتی به بیرون رفت.
اما در دقیقه 80 و با خطای ادرسون روی امویپا بود که برایتون صاحب یک ضربه پنالتی شد. الکسیس مک آلیستر پشت توپ قرار گرفت و ضربه محکم او به گوشه سمت راست دروازه منچسترسیتی رفت تا برایتون به گل اول دست یابد.
اما در دقیقه 94 سیتی به گل چهارم هم دست یافت. ارسال فیل فودن در محوطه به ریاض محرز رسید تا او با ضربه پای چپ گل چهارم را به ثمر رسانده و کار برایتون را تمام کند.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها