کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از بچگی دستم کج بود؛ سه سوته سرقت می‌کنم

جامعه 24 , 2 آبان 1400 ساعت 11:27


گروه حوادث:سرکرده باند سرقت لوازم داخل خودرو است و محدوده جنوب غرب تهران را زیر سلطه خود می‌داند. چندین بار دستگیر شده، اما می‌گوید دست خودش نیست و از بچگی دستش کج بوده و کارش سرقت است. خود را یکی از حرفه ای‌های سرقت لوازم داخل خودرو می‌داند و می‌گوید سه سوته ضبط، باند و لوازم با ارزش داخل خودرو را سرقت می‌کند. با این سارق گفت و گویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

-خودت را معرفی کن
* حسن و ۳۸ سال دارم.
به چه جرمی دستگیر شدی؟
سرقت لوازم داخل خودرو به ویژه ضبط و باند
سابقه داری؟
چندباری زندان افتاده ام، اما تعدادش یادم نیست.
-چگونه دستگیر شدی؟
چند وقتی بود تو جنوب غرب تهران که من سلطان سرقت لوازم داخل خودرو هستم تعداد سرقت‌ها را زیاد کردیم که باعث شد ماموران به تاینکه این کار یک تیم حرفه‌ای هست شک کنند و بالاخره ما را شناختند و دستگیر شدیم.
-گفتی سرقت کردیم، مگر تنها نبودی؟
نه من داخل زندان برای خودم باند تشکیل دادم و با همدستی ۵ دوستم بعد از آزادی دست به سرقت می‌زدیم و اجناس سرقتی را به مالخر می‌فروختیم.
-چند سرقت انجام دادی؟
این بار حدود ۳۰۰ سرقت مخصوصا در محدوده بریانک انجام دادیم که دستگیر شدیم. اگر دستگیر نمی‌شدیم حتما به بالای ۵۰۰ سرقت می‌رسیدیم.
-چگونه سرقت می‌کردید؟
بستگی به نوع خودرو داشت، اگر پژو ۲۰۶ بود به روش قدیمی در خودرو را کج می‌کردیم، شاسی را می‌کشیدیم و طاقچه و ضبط را در سه سوت سرقت می‌کردیم و پا به فرار می‌گذاشتیم.
-واقعا سه سوته سرقت می‌کردید؟
اگر سرقت زیر یک دقیقه سه سوته نیست پس چیست!!!
-سراغ چه ماشینی می‌رفتی؟
بیشتر پراید و پژو‌هایی که دزدگیر نداشتند. چون تا سر و صدای دزدگیر بلند شود، هزارتا کله از پنجره‌ها به کوچه می‌آید که چه شده و زود لو می‌روی.
-چگونه دستگیر شدی؟ 
آمار سرقت هایمان بالا رفته بود و ماموران خیلی زود ما را شناسایی کردند و دستگیر شدیم. من گاو پیشانی سفید هستم،اول من دستگیر شدم و بعد ۵ همدستم، یکی دو روز بعد هم مالخر دستگیر شد.
-چقدر از هر سرقت گیرت می‌آمد؟
مالخر با انصافی داشتیم و بیشتر از بقیه به ما پول می‌داد. من همه پول‌ها را خرج می‌کردم و نمی‌فهمیدم چگونه این همه پول زود خرج می‌شود، اما فکر کنم ۶ میلیون در ماه درآمد داشتم. پول دزدی واقعا بی برکت است و خیلی زود تمام می‌شود.
چرا دست از سرقت بر نمی‌داری؟
من دستم از بچگی کج بود، اون موقع هم گاهی خودکار و وسایل همکلاسی هایم را سرقت می‌کردم. دست خودم نیست، نمی‌توانم سرقت نکنم.


کد مطلب: 300995

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/300995/بچگی-دستم-کج-سه-سوته-سرقت-می-کنم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir