به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۰۱۰۰۸

هر آنچه از یک ماشین ظرفشویی انتظار دارید !!! کلید طلایی (گارانتی اصلی در بکولند)

قیمت ماشین ظرفشویی بکو
قیمت ظرفشویی بکو یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید از این مارک می باشد. ماشین ظرفشویی، یکی از لوازم خانگی است که شاید در ابتدای تولید و عرضه آن به بازار، مخالفان زیادی داشت. اما امروزه جز جدا نشدنی بیشتر خانه ها است. برند های مختلفی ماشین های ظرفشویی تولید می کنند و یکی از این برند ها که در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت این محصول برای افراد جهیزیه دوست صحبت کنیم، بکو است. با ما همراه باشید تا بیشتر متوجه محصولات بی نظیر بکو شوید.



نکاتی که قبل از خرید ماشین ظرفشویی باید به آن دقت کنید و عوامل موثر بر قیمت ظرفشویی
ماشین های ظرفشویی، که زمانی تصور می شد یک وسیله لوکس هستند، تبدیل به لوازم آشپزخانه ای شده اند که باید در زمان صرفه جویی کنند. قیمت ماشین ظرفشویی عمدتا تحت تأثیر ظرفیت و ویژگی های خاص آن قرار می گیرد، اما می تواند تحت تأثیر برخی از ویژگی های تکمیلی ماشین ظرفشویی مانند داشتن بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ نیز قرار بگیرد. مدل های ماشین ظرفشویی با ویژگی های متعدد و گزینه های صرفه جویی در انرژی افزایش می یابد، بنابراین بهتر است تصوری از این ویژگی ها داشته باشید.

ظرفیت : استاندارد در مقابل اندازه جمع و جور
اولین نکته در مورد ماشین ظرفشویی ظرفیت آن است. ماشین ظرفشویی 18 اینچی به طور کلی برای دو تا سه نفر مناسب است و می تواند تا شش یا هشت تنظیمات استاندارد را در خود جای دهد. یک ماشین ظرفشویی معمولی 24 اینچی دارای ظرفیت 12-14 تنظیمات استاندارد مکانی است و اندازه کافی برای خانواده متوسط را دارد. تعدادی از تنظیمات و ویژگی های مختلف موجود می تواند فریبنده باشد و به همین دلیل، یک ماشین ظرفشویی استاندارد 24 اینچی برای مصارف خانوادگی توصیه می شود. یک ماشین ظرفشویی جمع و جور 18 اینچی برای یک آشپزخانه خلوت و برای کسانی که همیشه از ماشین ظرفشویی استفاده نمی کنند، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

انواع : مدل های داخلی و توکار، قابل حمل، کشویی، یا مدل های کوچک برای میز پیشخوان و مدل های مستقل
انتخاب شما برای خرید ماشین ظرفشویی توکار، قابل حمل یا رو میزی بستگی زیادی به اجاره یا مالکیت خانه شما، اندازه خانه و طرح خانه شما دارد. هر مدل ماشین ظرفشویی مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد.
وقتی صحبت از قیمت به میان می آید، مقرون به صرفه ترین آنها مدل های رو میزی و کوچک و برخی از مدل های قابل حمل هستند. مدل های میز پیشخوان کوچکترین هستند و ممکن است برای یک خانواده بزرگ کافی نباشند، اما اگر یک آپارتمان اجاره می کنید و فضای محدودی دارید، این ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.
قیمت انواع پرتابل های داخلی و ماشین های ظرفشویی کشویی متاثر از سبک و ویژگی های آن ها است. اگر از بسیاری از زرق و برق های اضافی چشم پوشی کنید، هنوز می توانید بسیاری از مدل های داخلی و قابل حمل مقرون به صرفه را بیابید. اگر اجاره می دهید و قصد دارید در صورت جابجایی ماشین ظرفشویی را با خود ببرید، یک مدل قابل حمل بر مدل توکار ترجیح داده می شود.

ملاحظات صرفه جویی در انرژی
ماشین ظرفشویی که با افتخار نماد Energy Star را نشان می دهد یا دارای تأییدیه کنسرسیوم بهره وری انرژی است، در مقایسه با مدل های ماشین ظرفشویی غیر واجد شرایط، در صرفه جویی در هزینه های شما خیلی خیلی بهتر عمل می کند. نکته قابل توجه این است که کارکرد ماشین های ظرفشویی امروزی بسیار بیشتر شده است، اما چرخه طولانی تر برخی از ماشین های ظرفشویی دارای ویژگی کم آب یا گزینه های شستشوی سریع هستند که در صورت استفاده از آب اندازه گیری شده، مفید است و انرژی کمی مصرف می کند. یکی دیگر از صرفه جویی ها در زمینه مصرف انرژی، راه اندازی تاخیری است اگر میزان مصرف برق شما بر اساس زمان استفاده محاسبه می شود-می توانید ماشین ظرفشویی را طوری تنظیم کنید که بعداً با صرفه جویی انرژی و در زمانی که ساعات اوج مصرف برق نیست، ظرف های شما را شستشو دهد.

ویژگی دفع مواد غذایی سخت
اگر دوست ندارید ظروف خود را قبل از بارگذاری در ماشین ظرفشویی پاک کنید، شستشو دهید، یا آبکشی کنید، این ویژگی برای شما در اولویت است. این ویژگی که دقیقاً در دستگاه نصب شده است، باقی مانده غذا و کثیفی را در چرخه شستشوی اولیه از بین می برد، بنابراین در آخرین چرخه آبکشی به دور ظروف تمیز شما نمی چرخد. برخی از مدل ها دارای فیلتر های خود تمیز کننده هستند، ویژگی که در ماشین های ظرفشویی بکو نیز وجود دارد، در حالی که برخی دیگر دارای فیلتر هایی هستند که باید جدا شوند و به صورت دستی تمیز شوند-نوع سیستم فیلتراسیون ماشین ظرفشویی را تأیید کنید تا بدانید در مورد نحوه نگهداری از آن چه انتظاری دارید.

چرخه های شستشو
مهمترین چرخه های شستشوی ظرف ها عبارتند از شستشوی سبک، شستشوی معمولی، شستشوی سنگین (قابلمه و تابه) و تنظیمات اقتصادی. چرخه اقتصادی ظروف خشک را پخش می کند که در هزینه های انرژی عناصر گرمایش صرفه جویی می شود. چرخه های پیشرفته مانند شیشه یا ظروف، شستشو، شستشوی سریع، اسکراب قابلمه و ضدعفونی کردن از ویژگی هایی است که می خواهید داشته باشید، اما توجه داشته باشید که در این صورت باید هزینه بیشتری بپردازید. فضای داخلی ماشین ظرفشویی از جنس استنلس استیل ویژگی زیبایی است اما عملکرد شستشو را بهبود نمی بخشد - عمدتا یک گزینه برای زیبایی بیشتر است. با این حال، بازوی شستشو ماشین ظرفشویی از جنس استنلس استیل زنگ نمی زند و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

ویژگی های عملکرد
عملکرد توسط تعداد سطوح شستشو تحت تأثیر قرار می گیرد : نحوه و محل پخش جت های آب در طول چرخه شستن ظرف ها. سیستم سه لایه شستشوی خوبی را ارائه می دهد و سطوح بیشتر پوشش بهتر را نیز تضمین می کند، اما هزینه اضافی دارد. اگر اتاق خواب شما در کنار آشپزخانه قرار دارد و ماشین ظرفشویی را در شب روشن می کنید، یک مدل آرام نیز گزینه مناسبی است، البته ماشین های ظرفشویی بکو نسبت به سایر برند ها، سر و صدای بسیار کمی دارند و این یکی از مزیت های ظرفشویی های بکو است. دستگاه های توزیع کننده شوینده ماشین ظرفشویی و مواد شستشو معمولاً ویژگی های استاندارد هستند و میزان مناسب مواد شوینده مورد نیاز برای تمیز کردن بار را تضمین می کنند. سنسور های آلودگی الکترونیکی قطعاً ویژگی های خوبی دارند. در صورت داشتن فرزندان کوچک، ویژگی قفل ایمنی کودک بسیار مهم است.

ویژگی های رک ها و قفسه ها
معمولاً ماشین های ظرفشویی معمولی دارای دو قفسه ظرف هستند، اما برخی از مدل ها دارای سه گزینه بارگیری و ظرفیت ماشین ظرفشویی هستند، مانند برخی مدل های ظرفشویی بکو. ویژگی های خاص ماشین ظرفشویی همچنین می تواند شامل قفسه های قابل تنظیم یا قابل جابجایی، رک ها و قفسه هایی باشد که برای قرار دادن لیوان ها یا ظروف بلند، وسایل با شکل عجیب و بلند یا قفسه های قابل تبدیل برای استفاده های چندگانه ساخته شده است. یک سبد کوچک برای بطری ها و ظرف های کودک نیز در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی موجود است.

سینی کارد و چنگال 
موقعیت سینی ظروف نقره ای معمولاً مورد اولویت است و عموماً بر عملکرد شستشو تأثیر نمی گذارد. شما ممکن است یک سینی جمع و جور را که روی قفسه پایینی قرار دارد و برای بارگیری و تخلیه کارد و چنگال برداشته می شود ترجیح دهید. برخی دیگر مدلی را ترجیح می دهند که به داخل درب ماشین ظرفشویی متصل شده باشد، که ممکن است فضای کمتری را اشغال کند.
سینی کارد و چنگال ظرفشویی بکو
میزان
 صدا
بکو، تعداد زیادی ماشین ظرفشویی ساکت و با سطح دسی بل پایین را ارائه می دهد و به 39 dBA می رسد. با این حال، بیشتر ماشین های ظرفشویی بکو، دارای میزان صدا 45 تا 49 dBA می باشند.
توجه داشته باشید که تمامی این ویژگی ها و موارد روی قیمت ماشین های ظرفشویی بکو تاثیر می گذارد. در ادامه لیستی از قیمت ماشین های ظرفشویی بکو را برای شما قرار می دهیم. البته توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار، قیمت ها در حال تغییر هستند.

لیست قیمت ماشین های ظرفشویی بکو
ماشین ظرفشویی بکو 16 نفره مدل DFN38531X : قیمت این ماشین ظرفشویی جادار و بزرگ بکو حدود 16.900.000 تومان است
ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN28R22W : قیمت این مدل که نسبت به مدل قبلی کمی ظرفیت کمتری دارد، حدود 15.000.000 تومان می باشد
ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره 3 طبقه مدل DFN28423 : قیمت این مدل ماشین ظرفشویی بکو که در 3 طبقه تولید شده است، حدود 12.000.000 تومان است
ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل DFN28424 X : قیمت این ماشین ظرفشویی 15 نفره حدود 15.500.000 تومان می باشد.
ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل DFN28424 W : قیمت این مدل ظرفشویی بکو 15.300.000 تومان است.
ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل DFN38530W : قیمت این مدل هم 16.700.000 تومان می باشد.
ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN28422S : قیمت این ظرفشویی بکو 15.300.000 تومان می باشد.
ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN28320 : قیمت این ماشین ظرفشویی بکو که دارای 2 طبقه است، حدود 12.000.000 تومان است.
این ظرفشویی ها فقط تعدادی از ماشین های ظرفشویی بکو هستند و قیمت تمامی مدل ها در این لیست ذکر نشده است. لازم به ذکر است که به دلیل نوسانات ارزی این قیمت ها تغییر خواهند کرد. برای اطلاع از قیمت روز ماشین ظرفشویی بکو با فروشگاه بکولند در تماس باشید.
قیمت ظرفشویی بکو
جمع بندی
قبل از خرید هر کالایی به خصوص لوازم خانگی، قیمت برای بسیاری از افراد در اولویت قرار می گیرد. اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه گران بودن و قیمت بالا، دلیلی بر بهترین بودن نیست و کالایی که شاید کمی ارزان تر باشد، به این معنا نیست که فیک و بی کیفیت است. قبل از خرید ماشین های ظرفشویی بکو به نکاتی که در این مطلب ذکر کردیم، توجه کنید.
 به طور کلی قیمت ماشین های ظرفشویی بکو بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای اکثر خانواده ها گزینه بسیار مناسب و انتخاب صحیحی است. ماشین های ظرفشویی بکو علاوه بر قیمت مناسب، طراحی زیبا، امکانات خوب و ویژگی های جدید را در اختیار شما قرار می دهند تا دیگر نگران شستن ظرف های کثیف خود نباشید. ماشین های ظرفشویی بکو ویژگی های متعدد و برنامه های شستشوی متفاوتی را ارائه می دهند اما نکته قابل توجه این است که این ماشین های ظرفشویی بسیار کم مصرف بوده و سر و صدای کمی نیز دارند.
 تمام ماشین های ظرفشویی بکو از نظر ایمنی مطمئن هستند و طبق نظرات اکثر مشتریان بکو، از خرید ماشین های ظرفشویی این برند، رضایت کامل دارند. در این مطلب بهار نیوز سعی کرد تا نکات مفیدی را برای شما جمع آوری کند تا در هنگام خرید ماشین های ظرفشویی بکو از قیمت حدودی آن ها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت ماشین ظرفشویی، آگاه باشید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها