به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۰۱۰۱۵

استفاده از دانشگاه‌ها در بهبود اقتصاد انگلیس

استفاده از دانشگاه‌ها در بهبود اقتصاد انگلیس
گروه علمی: پس از خسارات اقتصادی جبران ناپذیر ناشی از پاندمی کووید-۱۹، انگلیسی‌ها به این نتیجه رسیدند که دانشگاه‌ها باید در بهبود اقتصاد این کشور نقش محوری ایفا کنند.به گزارش ایسنا، به نقل از یودبلیونیوز،  موسسه "Universities UK" که یک موسسه حامی دانشگاه‌های انگلیس بوده و صدای ۱۴۰ موسسه آموزش عالی این کشور است، اخیرا اعلام کرده که ۹۵ میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس کمک کرده و از بیش از ۸۱۵ هزار شغل پشتیبانی کرده است.
 
این موسسه به دولت انگلیس اعلام کرده که باید اعطای بودجه پایدار به دانشگاه‌ها را حفظ کند و از دانشجویان محروم حمایت‌های لازم را به عمل آورد."استیو وست"( Steve West) رئیس موسسه "Universities UK" اظهار کرد: دانشگاه‌ها به دلیل پیشرو بودن در مبارزه با کرونا مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: مشارکت اقتصادی و فرهنگی ما بسیار زیاد است و به نفع جوامع مختلف در سراسر انگلیس است. به این جهت دانشگاه‌ها می‌توانند نقشی بسیار مهم در تسریع بهبود شرایط و خسارت‌های ناشی از پاندمی کووید-۱۹ ایفا کنند.به گفته رئیس موسسه  "Universities UK"، تا پنج سال آینده حدود ۱۹۱ هزار پرستار، ۸۴ هزار متخصص پزشکی و ۱۸۸ هزار معلم می‌توانند در دانشگاه‌های انگلیس آموزش ببینند.

پروفسور وست تصریح کرد: اکنون زمان آن رسیده که دولت، از قدرت دانشگاه‌های درجه یک استفاده کند و با ما همکاری کند تا این اطمینان حاصل شود که دانشگاه‌ها از بودجه مناسبی برای رشد اقتصادی، ایجاد مشاغل جدید و بهبود فرصت‌ها برای افراد در هر سنی و در هر زمینه‌ای استفاده می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها