به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۰۱۰۴۹

تصاویری از مک بوک پرو ۱۴ اینچی

تصاویری از مک بوک پرو ۱۴ اینچی
گروه فناوری: پیش از عرضه رسمی مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید طی روزهای آینده، عکس‌هایی از آن توسط یکی از فروشگاه‌های خرده فروشی محصولت اپل به اشتراک گذاشته شده که طراحی و تفاوت‌های مربوط به طراحی آن را نشان می‌دهد.می‌توان گفت که مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید اپل با اختلاف از مورد انتظارترین دستگاه‌های اپل در تمام سال بودند. اکنون که اپل به صورت رسمی آن‌ها را معرفی کرده است، مشتریان بسیار مشتاق هستند تا این دستگاه‌های جدید را از نزدیک و تغییرات آن را نسبت به نسل قبل مشاهده کنند، به همین منظور تصاویری برای MacRumors ارسال شده که طراحی این نسخه ۱۴ اینچی را نشان می‌دهد.

پیش از این اولین ویدیو جعبه گشایی مک بوک پرو جدید منتشر شده بود و اکنون تصاویر جدید نگاه کاملی به مک بوک پرو ۱۴ اینچی ارائه می‌کند. در این عکس‌ها، شاسی باز طراحی شده دستگاه قابل مشاهده است و پایه‌های پایین مک بوک پرو جدید در مقایسه با برخی از مدل‌های قدیمی‌تر چندان بالا به نظر نمی‌رسد.

در قسمت جلویی، یکی از بارزترین تغییراتی که در طراحی دیده می‌شود، استفاده از بریدگی بالای نمایشگر برای دوربین سلفی با رزولوشن ۱۰۸۰p است. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، زمانی که کاربران از اپلیکیشن‌های macOS به صورت تمام صفحه استفاده نمی‌کنند، بریدگی بیشتر به چشم می‌آید و اپل ارتفاع نوار منو macOS را برای قرار دادن بریدگی افزایش داده است.

از دیگر تغییرات طراحی این دستگاه می‌توان به صفحه کلید تمام مشکی، پورت HDMI جدید و بازگشت کلیدهای عملکردی به جای تاچ بار در ردیف بالا اشاره کرد. همچنین به گفته کاربری که این تصاویر را ارسال کرده است، لپ تاپ جدید اپل از چیزی که انتظار می‌رود سنگین‌تر است و بریدگی بالای نمایشگر آن چندان مزاحم نیست.

پیش خرید مک بوک پرو جدید در اوایل این هفته آغاز شده و و از ۴ آبان در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با قیمت ۱۹۹۹ و مدل ۱۶ اینچی با قیمت ۲۴۹۹ دلار به دست خریداران می‌رسد. 
 
برچسب ها: مک بوک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها