کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سه نکته طلایی برای کاهش وزن در سریع ترین زمان ممکن!

3 آبان 1400 ساعت 9:43

گروه سلامت: این روزها رژیم‌های لاغری طرفداران زیادی دارند؛ به این دلیل که با توجه به زندگی کم تحرک شهری و همچنین ترویج فست فودها و غذاهای ناسالم، میانگین وزن افراد در جمعیت افزایش پیدا کرده و درنتیجه بسیاری از افراد با اضافه وزن روبه‌رو هستند. این اضافه وزن می‌تواند نه‌تنها در روحیه آن‌ها تاثیر گذاشته و سبب کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شود، بلکه برای سلامتی افراد نیز خطرناک است.


با این وجود از آنجایی که کاهش وزن پروسه‌ای طولانی‌مدت بوده و نیازمند اراده زیادی است، بسیاری از افراد نمی‌توانند در این مسیر موفق شوند و حتی ممکن است پس از تجربه کاهش وزن زیاد، وزن آن‌ها به سرعت به حالت قبلی بازگشته و نتوانند آن را به مدت طولانی نگه دارند؛ به همین دلیل اغلب افراد دوست دارند که با راه های کاهش وزن سریع در خانه آشنا شده و بدانند که برای لاغری سریع شکم و پهلو و به‌طور کلی، کل بدن چه باید کرد. به همین دلیل در این مطلب از غفاری دایت می‌خواهیم به شما سه نکته طلایی برای کاهش وزن در سریع ترین زمان را بگوییم که نه‌تنها یک برنامه کاهش وزن سریع داشته باشید، بلکه با راه‌های کاهش وزن اصولی نیز آشنا شوید؛ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تغییرات کوچک ولی مهم ایجاد کنید!



بسیاری از تغییرات کوچک که در رژیم غذایی خود به‌صورت روزانه ایجاد می‌کنیم، شاید تاثیرات ناگهانی و بزرگی نداشته باشند؛ اما در مدت زمان نه چندان طولانی، می‌تواند تغییرات زیادی ایجاد کند.

اهمیت فیبر و پروتئین
یکی از این تغییرات مهم افزایش میزان فیبر و پروتئین در غذا است. این مورد اغلب در انواع رژیم لاغری سریع رایگان پیشنهاد شده است که به شما کمک می‌کند تا کاهش وزن سریع در یک ماه را تجربه نمایید. افزایش فیبر در طول روز نه‌تنها به کارکرد بهتر دستگاه گوارش شما کمک می‌نماید، بلکه با اشغال کردن حجم زیادی از معده، اشتهای شما برای مصرف حجم زیادی از مواد غذایی را کاهش داده و در نتیجه سبب کاهش کالری دریافتی شما از غذا می‌شود. فیبرها در واقع کربوهیدرات‌هایی هستند که برای هضم آن‌ها انرژی بیشتری نیاز است و در بدن ما جذب بالایی ندارند و به همین دلیل کالری کمی از آن‌ها دریافت می‌کنیم و در عین حال انرژی زیادی برای هضم آن‌ها سوزانده می‌شود.
پروتئین نیز به بدن شما کمک می‌کند هنگام چربی سوزی، بدن منابع حاوی چربی را بسوزاند و از پروتئین ذخیره‌ای استفاده نکند، زیرا در بسیاری از مواقع بدن ما به جای سوزاندن چربی، ترجیح می‌دهد آن‌ها را ذخیره نموده و پروتئین موجود ماهیچه‌ها را مصرف کند که فشار زیادی به قلب و ماهیچه‌ها وارد می‌نماید. بنابراین مصرف پروتئین در رژیم غذایی نه‌تنها کمبود این ماده در بدن را جبران نموده و سبب جایگزینی چربی بدن با پروتئین می‌شود، بلکه هنگام ساختن پروتئین نیز انرژی بیشتری مصرف شده و در نتیجه رژیم غذایی پر از پروتئین می‌تواند در کاهش وزن مردان و زنان نقش زیادی داشته باشد.

اهمیت نوشیدن آب
عادت کوچک اما مهم دیگری که سبب می‌شود کاهش وزن در سریع ترین زمان را تجربه کنید، نوشیدن میزان کافی آب در طول روز است. نوشیدن آب نه‌تنها به سلامتی کلی بدن، بهبود عملکرد و متابولیسم بدن و حتی به چربی سوزی کمک می‌کند؛ بلکه شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخی مواقع بدن ما احساس گرسنگی و تشنگی را با یکدیگر اشتباه می‌گیرد و در نتیجه به دلیل کمبود آب، به جای احساس تشنگی، احساس گرسنگی می‌کنیم. بنابراین چنانچه در طول روز به میزان کافی آب بنوشیم، با رفع نیاز تشنگی خود، گرسنگی کاذب را نیز کنترل کرده و در نتیجه از پرخوری در طی روز جلوگیری می‌نماییم. همچنین نوشیدن دو لیوان آب گرم به‌صورت ناشتا و در صبح، می‌تواند در افزایش متابولیسم و چربی سوزی موثر باشد.

اهمیت عدم شکست رژیم غذایی
افرادی که تحت رژیم غذایی لاغری قرار دارند، همواره با این مسئله روبرو هستند که چنانچه در خانه غذا نخورند و برای مثال به مهمانی دعوت باشند یا مدت زمان طولانی در خارج از خانه به سر ببرند، نمی‌توانند به خوبی رژیم خود را پیاده کنند و به همین دلیل این افراد اغلب نمی‌توانند دوره رژیم غذایی خود را به‌طور صحیح و اصولی به اتمام برسانند.
یکی از راه‌های کاهش وزن اصولی در طول رژیم، این است که چنانچه می‌دانید قرار است از خانه خارج شوید و برای مثال به مهمانی بروید، پیش از خروج از خانه، مقدار کافی از غذای رژیمی خود را میل کنید تا اشتهای شما برای مصرف غذا در مهمانی کاهش پیدا کند و از رژیم خود خارج نشوید. همچنین چنانچه مدت زمان زیادی را در محل کار به سر می‌برید، بهتر است غذای خود را همراه ببرید تا از مصرف فست فود و غذاهای متفرقه که نه‌تنها ناسالم هستند، بلکه رژیم غذایی شما را خراب می‌کنند؛ پرهیز نمایید.

به سلامت روان و حال روحی خود نیز اهمیت بدهید!
هنگام رژیم گرفتن، اغلب ما تنها رژیم غذایی و مسائل مربوط به جسم خود را هدف قرار می‌دهیم. با این‌حال روحیه نیز تاثیر زیادی در کاهش وزن مردان و زنان دارد که در انواع رژیم لاغری سریع رایگان در نظر گرفته نمی‌شود، بلکه افراد متخصص آن را مدنظر قرار می‌دهند. از کارهایی که برای افزایش روحیه و ایجاد حس خوب در طول روز استفاده می‌شود که سبب می‌گردد به پرخوری عصبی روی نیاورید، می‌توان به ورزش کردن، مدیتیشن و همچنین خواب خوب و باکیفیت شبانه اشاره نمود.

خواب خوب!
افرادی که به میزان کافی نمی‌خوابند و یا خواب آن‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، در طی روز خسته بوده و به‌صورت ناخودآگاه تلااش می‌کنند خستگی خود را با پرخوری برطرف کنند که به مرور زمان سبب ایجاد اضافه وزن زیادی می‌شود. خواب خوب یکی از مهم‌ترین راه‌ های کاهش وزن سریع در خانه است که با ایجاد یک عادت خوب، می‌توانید به راحتی به آن دست پیدا کنید. همچنین انجام مدیتیشن سبب می‌شود استرس و حالات عصبی دیگر که سبب ایجاد پرخوری می‌شود، در شما کاهش پیدا کند. به همین دلیل چنانچه بسیاری از مواقع دچار پرخوری عصبی می‌شوید، بهتر است مدیتیشن را در اولویت قرار دهید تا به کاهش وزن در سریع‌ترین زمان برسید.

ورزش درست!
ورزش کردن نه‌تنها سبب افزایش سوخت و ساز و متابولیسم می‌شود، بلکه ترشح هورمون‌های شادی را افزایش داده و سبب بهبود روحیه افراد در طول روز می‌گردد. یکی از سریع ترین نتایج ورزش کردن را می‌توان در افزایش اعتمادبه‌نفس مشاهده کرد، به همان صورت می‌تواند در کاهش استرس، افزایش سلامتی، بهبود متابولیسم و همچنین بهبود روحیه و افزایش شادی موثر باشد.
با وجود آنکه شاید اغلب افراد به انجام ورزش‌های هوازی تمایل داشته باشند؛ اما جالب است بدانید ورزش‌های قدرتی طول مدتی که بدن به چربی سوزی ادامه می‌دهد را افزایش می‌دهند و حتی پس از اتمام ورزش، متابولیسم هنوز از سطح طبیعی خود بالاتر است. در نتیجه بهتر است به جای انجام ورزش‌های هوازی در مدت زمان طولانی‌تر، ورزش‌های قدرتی را در مدت زمان کمتر انجام دهید تا تاثیر بیشتر آن را مشاهده نمایید.

میان وعده اصولی!
در بسیاری از مواقع افراد خود را تحت رژیم‌های لاغری سخت قرار می‌دهند و برای مثال برای رسیدن به لاغری سریع در ۳ روز، انواع میان وعده‌ها و حتی وعده‌های اصلی را حذف می‌کنند که این می‌تواند در درازمدت به آن‌ها آسیب برساند. برخلاف آنچه اغلب تصور می‌شود، برای کاهش وزن سریع لازم است یک میان وعده سالم و اصولی مصرف کنید. یک میان وعده سالم می‌تواند حاوی فیبر، پروتئین و ویتامین C باشد که در نتیجه نه‌تنها برای سلامتی شما خاصیت دارد، بلکه کالری بالایی نداشته و حجم معده شما را پر می‌کند. چنانچه در میان‌وعده شما مواد مغذی دیگری نیز وجود داشته باشند، می‌تواند تاثیر آن را در کاهش وزن در سریع ترین زمان، دوچندان کند.

سبک زندگی خود را تغییر دهید!
بسیاری از افراد نمی‌توانند کالری مصرفی روزانه خود را محاسبه کنند و انجام برنامه‌ریزی برای این موضوع برای آن‌ها دشوار است؛ در نتیجه نیاز است برای لاغری سریع شکم و پهلو از یک برنامه کاهش وزن اصولی پیروی نمایند. یک برنامه کاهش وزن، در صورتی اصولی است که تنها رژیم غذایی شما را مد نظر قرار نداده و به سلامت روح و جسم شما نیز توجه نماید و یک ورزش مناسب برای کاهش وزن نیز در اختیار شما قرار دهد. برای این که بتوانید در مدت زمان مشخصی، وزن خود را کم کنید؛ برای مثال برای کاهش وزن سریع در یک ماه یا کاهش وزن در یک هفته، لازم است یک رژیم اختصاصی و متناسب با شرایط خود را دریافت نمایید.
همچنین حذف مواد غذایی، که در انواع رژیم لاغری سریع در ۳ روز و حتی برخی از انواع کاهش وزن در یک هفته اتفاق می‌افتد، سبب می‌شود مواد مغذی مصرفی شما محدود گردد و نه‌تنها به سلامت شما آسیب می‌زند، بلکه این وزن کم شده نیز به سرعت به حالت قبل و حتی بیشتر از آن برمی‌گردد.



به همین دلیل است که راه‌های کاهش وزن اصولی همچون رژیم‌های بهاره غفاری که آن را با غفاری دایت می‌شناسند، طرفداران بسیاری دارند؛ زیرا سالم، اختصاصی و اصولی هستند، هیچ ماده غذایی در آن‌ها حذف نمی‌شود و در عین حال، تاثیر آن‌ها طولانی‌مدت است. چنانچه تصمیم گرفته‌اید، برای رسیدن به وزن ایده آل و کاهش وزن در سریع ترین زمان از انواع رژیم‌های اصولی استفاده کنید، بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://www.ghafaridiet.com

بهترین روش برای رسیدن به وزن ایده آل، داشتن یک رژیم غذایی مطمئن هست. در این بخش، متخصصین ما با توجه به جزیی ترین اطلاعاتی که از  وضعیت خود به ما می دهید، رژیم غذایی اختصاصی شما را به صورت آنلاین در اختیارتان قرار می دهند. کلیه غذاهای رژيم اختصاصی شما، غذای خانواده است و در این برنامه، برای لاغری نیاز به مصرف داروهاي شيميايي ندارید‌. با رعايت درست اين رژيم، به تثبيت وزن موردنظر خود خواهيد رسيد.
برای بهره‌بردن از رژیم لاغری غفاری دایت بر روی لینک زیر کلیک کنید:
غفاری دایت (ghafaridiet.com)

تاریخ:  03/08/1400
راه ارتباطی: ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۵۹۰۵
آدرس ایمیل: info@ghafaridiet.com
شبکه‌های اجتماعی:

 
 


کد مطلب: 301132

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/301132/سه-نکته-طلایی-کاهش-وزن-سریع-ترین-زمان-ممکن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir