به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۰۱۱۸۳

آغاز موج ششم کرونا قریب‌الوقوع است

آغاز موج ششم کرونا قریب‌الوقوع است
گروه جامعه: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند خواست تا با اقناع افکار عمومی نسبت به آثار موج ششم کرونا مردم را آگاه سازند.غفور قاسم پور روز دوشنبه سوم مهرماه با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم اولویت اساسی است گفت: خوشبختانه در مرکز استان البرز فرایند واکسیناسیون عمومی به نحو مناسبی در حال انجام است و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است که بسترهای ترغیب و اقناع افکار عمومی برای آن دست افرادی هم که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند فراهم شود.
 
به گزارش ایسنا، وی افزود: با وجود انجام واکسیناسیون عمومی، وقوع موج ششم کرونا به دلیل آغاز به کار مراکز مختلف از جمله دانشگاه‌ها و مدارس قریب الوقوع است و باید با آمادگی کامل این موج را نیز پشت سر بگذاریم.
 معاون استاندار ادامه داد: تکمیل تجهیزات بیمارستان‌ها در مرکز استان ضروری است و باید نسبت به رفع نواقص و کمبودها تا پیش از شروع موج جدید اقدام نماییم. وی بیان کرد: از آنجا که تعطیلی‌ها و محدودیت فعالیت مشاغل و گروه‌ها رو به کاهش است با مدیریت هوشمند باید موج بعدی را نیز مدیریت کنیم.
برچسب ها: ویروس کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها