به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۰۱۲۳۸

رونمایی از بدترین نسخه لیونل مسی در پاریس

گروه ورزشی: لیونل مسی، ستاره جدید پاری سن ژرمن در حال سپری کردن بدترین روزهای خود دوران ورزشی خود است.
رونمایی از بدترین نسخه لیونل مسی در پاریس
بیش از دو ماه است که از انتقال غیرمنتظره لیونل مسی به پاری س ژرمن و جدایی او از بارسلونا سپری شده و هنوز این بازیکن علیرغم درخشش های گاه و بیگاه به مرز آمادگی نرسیده است. دیشب پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی بحث برانگیز در دربی فرانسه به تساوی بدون گل مقابل مارسی رضایت داد و البته خوش شانس بود که دروازه خود را در این دیدار بسته نگه داشت. البته نباید فراموش کرد اشرف حکیمی در دقیقه 54 اخراج شد و پاری سن ژرمن تقریبا نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد.
اما لیونل مسی در این دیدار نیز موفق به گلزنی نشد تا روند ناکامی های او در لیگ فرانسه به چهار مسابقه پیاپی افزایش پیدا کند. در واقع این ستاره آرژانتینی در چهار باز اول خود در لیگ موفق به گلزنی نشده که این بدترین آمار او از فصل 05-2005 محسوب می شود. البته بخشی از این ناکامی نیز تقصیر خود لیونل مسی است و در واقع بقدری در سال های اخیر درخشان بوده که چهار بازی ناکامی در گلزنی در کارنامه او پررنگ جلوه داده می شود.
البته لیونل مسی در لیگ قهرمانان نمایشی متفاوت داشته و در سه بازی اول خود با لباس پاری سن ژرمن سه بار موفق به گلزنی شده است. اما بی تردید هواداران و البته مدیران پاری سن ژرمن انتظار نمایش های بهتری از لیونل مسی به خصوص در مقاطع پایانی فصل و روزهای حساس لیگ قهرمانان دارند. 
به هر حال در شبی که رای گیری برای اهدای جایزه توپ طلا به اتمام رسید، لیونل مسی نتوانست در دیدار مقابل مارسی کار خاصی انجام دهد و در نهایت این دیدار حساس با تساوی بدون گل تمام شد تا هم او و هم جهان فوتبال در انتظار اعلام نام برنده توپ طلا بمانند.
 

 

 

 
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها