به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۳۰۱۳۳۹
بیرون کشیدن سه امتیاز از دل «آهن»

پیروزی استقلال با درخشش بازیکن فرانسوی

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال که برای نخستین بار از بازیکن فرانسوی خود استفاده می کرد با درخشش او موفق شد برابر ذوب آهن به پیروزی برسد تا دومین سه امتیاز لیگ بیست و یکم را به خود اختصاص دهد.
پیروزی استقلال با درخشش بازیکن فرانسوی
در ادامه رقابتهای هفته دوم بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه تیم های ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. کوین یامگا (۲۷ و ۵+۹۰) برای استقلال گل زد.
آبی های تهران که دیدار اول خود برابر هوادار را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند برای رسیدن به دومین پیروزی گام در فولادشهر گذاشتند اما در همان دقیقه دوم تا آستانه دریافت گل پیش رفتند.
در این دقیقه سانتر ارسالی از سمت راست با ضربه سر رضا خالقی فر همراه شد که این ضربه را سیدحسین حسینی دفاع کرد اما روی همین صحنه دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش پزشکان و تمایل خودش برای ماندن، درد امانش نداد و جای خود را به رشید مظاهری داد.
بعد از این اتفاق نبض میدان در اختیار استقلال قرار گرفت و شاگردان مجیدی با پاس های کوتاه روی زمین و البته پرتعداد آرام آرام به سمت دروازه میزبان نزدیک شدند و در دقیقه ۲۷ توسط یامگا به گل برتری دست پیدا کردند.
بازیکن فرانسوی که اولین بازی را برای استقلال انجام می داد درون محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و در حالی که بین چند بازیکن حریف گرفتار بود اما با چرخشی حرفه ای و ضربه ای آرام و زمینی دروازه ذوب آهن را باز کرد تا نخستین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند.
بعد از این ذوبی ها حملاتی را روی دروازه استقلال پی ریزی کردند که در دقیقه سوم وقت های اضافه نیمه اول دروازه مهمان تهرانی را به شدت تهدید کردند اما رشید مظاهری اجازه باز شدن دروازه را نداد.
نیمه دوم اما شرایط متفاوتی داشت و شاگردان مهدی تارتار بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند و بارها تا آستانه باز کردن دروازه مهمان تهرانی پیش رفتند اما عملکرد خوب خط دفاعی استقلال این فرصت را از آنها گرفت که به گل برسند.
استقلال هم که دل به ضد حملات خوش کرده بود در دقیقه ۷۵ می توانست توسط یامگا به گل دوم دست پیدا کند در حالی که این بازیکن تک به تک شده بود توپ به دروازه بان میزبان برخورد کرد تا این فرصت عالی از دست برود.
در دقایق پایانی ذوب آهن بر حملات خود افزود و چندین بار دروازه استقلال را تا آستانه باز شدن پیش برد اما رشید مظاهری و خط دفاعی آبی پوشان مقاومت خوبی برابر این حملات داشتند.
استقلال در پنجمین دقیقه وقت های اضافه می توانست توسط سلمانی به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت اما چند ثانیه بعد یامگا در موقعیتی تک به تک دومین گل خودش و استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان دومین سه امتیاز لیگ بیست و یکم را کسب کنند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها