کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانشجویانی که واکسن نزنند غیبت می‌خورند

4 آبان 1400 ساعت 14:26


گروه جامعه: دانشجویان موظفند واکسن کرونا را دریافت کنند و اعلام شده است که اگر نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده باشند، در کلاس‌های دانشگاهی غیبت خواهند خورد. واکسن کرونا برای اقشار جامعه جهت بهره‌مندی از خدمات اداری و رفاهی الزامی شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی اظهار کرد: تکمیل واکسیناسیون دانشگاهیان، از الزامات شروع آموزش حضوری است. تا پایان آبان هم واکسن دانشجویان به حدود ۱۰۰ درصد می‌رسد. دانشجوی واکسن‌نزده نیز غایب حساب خواهد شد.

در صورت آغاز آموزش حضوری، امتحانات هم حضوری برگزار خواهد شد و اگر واکسیناسیون تکمیل نشود، تصمیم‌گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات، به وضع پیک بیماری در هر استان و شهر بستگی خواهد داشت.

پیش از این نیز در نیمه مهرماه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به چالش‌های پیش رو در عرصه آموزش عالی بر بازگشایی و از سرگیری آموزش حضوری تاکید کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقررشده دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهرماه و مقطع کارشناسی از ۱۵ آبان ماه به صورت حضوری در کلاس‌های درس فعالیت داشته باشند. دانشگاه‌ها باید از این تصمیم ستاد ملی کرونا تبعیت کنند و نهایت تلاش خود را برای اجرای آن مبذول دارند.


کد مطلب: 301478

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/301478/دانشجویانی-واکسن-نزنند-غیبت-می-خورند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir