کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش ۳۳۶ واحدی شاخص کل بورس

4 آبان 1400 ساعت 14:28


گروه اقتصادی: امروز سه‌شنبه (۴ آبان ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با افزایش ۳۳۶ واحدی به یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید.گفتنی است بورس امروز در ابتدای معاملات روندی نزولی در پیش گرفت اما در ادامه، تغییر جهت داد و در نهایت با رشد کم رمق 336 واحدی به کار خود در روز جاری پایان داد.

اما شاخص کل (هم‌وزن) با ۳ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش به ۳۷۶ هزار و ۵۲۶ واحد رسید.معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۴۶۵ هزار و  ۱۴۴معامله به ارزش ۳ هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان انجام دادند.امروز نمادهای شپدیس، نوری، فولاد، کچاد و پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شفن، شخارک و وپارس نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.  

 
اما امروز شاخص فرابورس هم با کاهش ۵ واحدی به ۱۹ هزار و  ۶۷۱ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۲۵۵ هزار و  ۶۹۱ معامله به ارزش ۳ هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان بود.امروز نمادهای غصینو، دماوند  و سمگا نیز بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص فرابورس داشتند. همچنین نمادهای آریا، فرابورس، هرمز، شگویا و شاوان بیشترین نیز تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند. گفتنی است امروز نمادهای آریا، فرابورس، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که تاثیری مثبت بود.


کد مطلب: 301480

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/301480/افزایش-۳۳۶-واحدی-شاخص-کل-بورس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir