به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۰۱۵۰۰

دستیار کی‌روش، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران

گروه ورزشی: با حکم شهردار تهران، رئیس سازمان ورزش مشخص شد و مربی سابق تیم ملی فوتبال در این سمت منصوب شد.
دستیار کی‌روش، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران
 پس از تغییر و تحولات سیاسی رخ داده در شهرداری تهران و رسیدن علیرضا زاکانی به منصب شهردار تهران، وی 5 گزینه را برای تصدی سمت سازمان ورزش شهرداری در نظر گرفت و جلسه‌ای را با گزینه‌های مطروحه در دفترش برگزار کرد.
جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس، بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق سرخپوشان با سابقه طولانی در همین سازمان، حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو، مهدی مرادعلی قائم مقام سابق شبکه ورزش و امیدعلی پورحسن معاون سابق باشگاه پرسپولیس گزینه‌های در نظر گرفته شده از سوی علیرضا زاکانی بودند و شهردار تهران به دنبال بهترین گزینه برای انتخاب بود.
سازمان ورزش شهرداری تهران در سال 1388 و در دوره شهرداری محمدباقر قالیباف تاسیس شد و آخرین کسی که در این سازمان مسئولیت ریاست را برعهده داشت، امیر محسنی بود.
پس از بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی گزینه‌های مدنظر علیرضا زاکانی، سرانجام شهردار تهران حکم ریاست سازمان ورزش شهرداری را برای حسین اوجاقی صادر کرد.
اوجاقی داری مدرک دکتری مدیریت تربیت بدنی از دانشگاه تهران و نایب رئیس و عضو هییت رئیسه فدراسیون ووشو استاو همچنین عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی و مدیر فنی و سرمربی تیم ملی ووشو است؛ کسب 6 مدال جهانی، 3 مدال جام جهانی، 5 مدال آسیایی و بازی‌های آسیایی در کارنامه افتخارات اوجاقی ثبت شده است.
مدرک مربیگری بین المللی، دستیاری کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در جام جهانی 2018 و عضویت در شورای راهبردی سازمان ورزش شهرداری تهران 1395 بخشی از سوابق مدیریتی و ورزشی اوجاقی است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها