به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۳۰۱۵۱۲

صیادمنش در ترکیب منتخب هفته لیگ اوکراین

گروه ورزشی: اللهیار صیادمنش در ترکیب منتخب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اوکراین قرار گرفت.
صیادمنش در ترکیب منتخب هفته لیگ اوکراین
اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک اوکراین توانست به روند خوبی که در پیش گرفته ادامه دهد. این بازیکن پس از گلزنی برای تیم خود در لیگ کنفرانس، روز یکشنبه برای دومین بازی متوالی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا در قامت یک مهاجم گلزن ظاهر شود.
صیادمنش 20 ساله در دیداری از هفته دوازدهم رقابت های لیگ اوکراین و در مصاف با کولوس قدر پاس عرضی و زمینی شهاب زاهدی را دانست و با ضربه ای مطمئن، توپ را به تور دروازه حریف چسباند و بازی نیز با همین یک گل به سود زوریا به پایان رسید.
وب سایت اوکراینی football24 پس از پایان هفته دوازدهم لیگ این کشور، اقدام به انتخاب ترکیب منتخب هفته کرد که نام اللهیار صیادمنش نیز در بین 11 بازیکن برتر هفته گذشته دیده می شود.
 

 
رسانه اوکراینی درباره صیادمنش نوشت: مهاجم زوریا در دیدارهای اخیر فرم خوبی به دست آورده و عملکرد رضایت بخشی را از خود نشان می دهد. در بازی زوریا - کولوس فرصت های بسیار کمی بود اما صیادمنش با استفاده از پاس در عرض هموطنش شهاب، سهم خود را از گلزنی در این بازی به دست آورد.
قرارداد صیادمنش با زوریا در زمستان پیش رو به پایان می رسد و گفته می شود این باشگاه قصد ندارد با پرداخت 3 و نیم میلیون یورو قرارداد اللهیار را قطعی کند و او باید مجددا به فنرباغچه برگردد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها