به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۳۰۱۵۲۳

بمب دمبله، بارسلونا به سیم آخر می زند

گروه ورزشی: عثمان دمبله دو ماه دیگر برای تمدید قرارداد فرصت دارد در غیر این صورت بارسا او را در انتقالات زمستانی وارد فهرست فروش خواهد کرد
بمب دمبله، بارسلونا به سیم آخر می زند
کمتر از یک سال تا پایان قرارداد عثمان دمبله باقیمانده است. ستاره ای که تابستان 2017 برای جذبش 105 + 40 میلیون یورو هزینه شد ولی او هرگز نتوانست ثابت کند ارزش این مقدار را داشته است. دمبله در یورو 2020 مصدوم شد و این روزها به پایان ریکاوری نزدیک شده است. حتی گمان می رفت که او در فهرست بازی فردا برابر رایووایکانو قرار بگیرد اما اینطور نشد. در واقع منابع نزدیک به بارسلونا ادعا می کنند که دمبله مشکلی برای بازی فردا نداشت ولی شاید دلیل خط خوردن نام او از فهرست چیز دیگری باشد.
 

  
 دمبله اخیرا به خوان لاپورتا رئیس بارسلونا وعده داده بود که قراردادش را تمدید خواهد کرد اما در باشگاه به "موسی سیسوکو"، مدیر برنامه های او هیچ اعتمادی ندارند و بر اساس اخبار دریافتی، او در حال رایزنی با چند باشگاه بزرگ از جمله منچستریونایتد و لیورپول است.
سیسوکو می داند که در صورت انتقال رایگان دمبله، مبلغی هنگفتی به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد و به همین دلیل تمایلی به تمدید قرارداد موکلش با بارسا ندارد. این روند اگر ادامه داشته باشد، روزهای تاریکی در انتظار ستاره فرانسوی خواهد بود و شاید دیگر شاهد حضور او در ترکیب آبی اناری ها نباشیم.
 

 
رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست امروز خود در مورد بازی ندادن به دمبله به دلیل تمدید نکردن، اینگونه پاسخ داد:« برای ما مهم است که او تمدید کند. بازیکن خوبی است و کیفیت بالایی دارد. هدف تمدید با اوست و مساله دیگر این است که اگر تمدید نکند، باید باشگاه در مورد او بهترین تصمیم را بگیرد. هنوز واکنش باشگاه در صورتی که دمبله تمدید نکند، مشخص نیست و در این مورد حرف نزده ایم.»
 
پدیده بارسا و فسخ غیرمنتظره با مدیربرنامه های بیل :: ورزش سه
 
شرایط دمبله بسیار شبیه به ایلایش موریباست. پدیده 18 سال فصل گذشته بارسا که حاضر به تمدید نشد چرا که دستمزد پیشنهادی بارسا را بسیار پایین می دانست. در نهایت بارسا او را به لایپزیش واگذار کرد.
بعید نیست اگر دمبله تا ژانویه تمدید نکند، نه تنها از حضورش در بازی ها جلوگیری شود که در انتقالات زمستانی به بهترین پیشنهاد واگذار شود. در صورت مقاومت دمبله او باید خود را برای سکونشینی مهیا کند. پیشنهاد تمدید بارسا تا 2025 است و اکنون باید دید انتخاب نهایی دمبله چه خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها