به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۰۱۶۳۶

حقیقی دنبال اولین کلین شیت مقابل پرسپولیس

گروه ورزشی: علیرضا حقیقی بار دیگر مقابل تیم سابقش بازی می‌کند و امیدوار است این بار عملکرد بهتری داشته باشد.
حقیقی دنبال اولین کلین شیت مقابل پرسپولیس
 نساجی در دومین دیدار لیگ 21 میهمان مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود. پرسپولیسی‌ها که از نتایج سپاهان، گل گهر و استقلال با خبر هستند اصلا دل‌شان نمی‌خواهد از آنها عقب بیفتند و برای شش امتیازی شدن باید مقابل نساجی بازی کرده و پیروز شوند.
نساجی در هفته نخست توانست با یک گل تیم تازه لیگ برتری شده فجر را شکست دهد و با انگیزه بیشتری به مصاف پرسپولیس برود. یکی از خریدهای ویژه این فصل نساجی علیرضا حقیقی، گلر سابق پرسپولیس و تیم ملی بود که دوباره تصمیم گرفت پیراهن نساجی را بپوشد و ساکت الهامی از او به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده می‌کند.
 

 
حقیقی در لیگ نوزدهم دوبار با پیراهن نساجی مقابل پرسپولیسی‌ها قرار گرفت که در هر دو مسابقه یک بار دروازه‌اش باز شد. او چندماه گذشته و در آزادی نیز به عنوان بازیکن گل گهر مقابل تیم سابقش ایستاد که در یک بازی مهیج قرمزها سه بار دروازه او را در شب دبل ترابی و شوت تماشایی نوراللهی باز کردند.
 
حقیقی که از جوانان پرسپولیس به فوتبال حرفه‌ای معرفی شد و سال‌ها در اردوگاه سرخ‌ها حضور داشته، امروز برای چهارمین بار مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و امیدوار است بتواند این بار عملکرد بهتری داشته باشد و خاطرات بد چندماه گذشته خود را پاک کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها