به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۰۱۶۳۸

پوچتینو، گزینه اول یونایتد برای جانشینی سولسشر

گروه ورزشی: مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، همچنان گزینه اول منچستریونایتد برای جانشینی اوله گونار سولسشر است.
پوچتینو، گزینه اول یونایتد برای جانشینی سولسشر
شکست 0-5 منچستریونایتد برابر لیورپول در روز یکشنبه باعث شد که فشارها بر سرمربی نروژی این تیم بیشتر از هر زمان دیگری شود و زمزمه‌ها درباره اخراج او بسیار جدی‌تر از قبل به گوش برسد.
گزینه‌های بسیاری برای جانشینی سولسشر روی نیمکت یونایتد مطرح شده‌اند اما بسیاری از منابع خبری معتقد هستند که پوچتینو اصلی‌ترین گزینه برای مدیران این باشگاه است. این در حالی است که این سرمربی آرژانتینی هدایت پاری سن ژرمن را برعهده دارد و بعید به نظر می‌رسد که تصمیمی برای ترک این تیم داشت باشد.
در همین حال سان اسپورت مدعی شده مدیران یونایتد فهرستی چهار نفره برای جانشینی سرمربی تیم‌شان تدارک دیده‌اند که پوچتینو در آن جایی ندارد و در عوض نام مربیانی شامل زین الدین زیدان، آنتونیو کونته، برندان راجرز و اریک تن هاخ در آن دیده می‌شود.
 

 
پیش از این دیلی استار خبر داده بود که سولسشر از ابتدا قرار بود هدایت یونایتد را در فاصله اخراج ژوزه مورینیو و حضور پوچتینو در این تیم برعهده داشته باشد اما پیروزی تیمش برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان سال 2019 باعث شد که مدیران این تیم تصمیم بگیرند قرارداد او را از حالت موقت خارج کنند. با این حال در این خبر آمده که یونایتد همچنان نیز به همکاری با پوچتینو امیدوار است.
این سرمربی 49 ساله پیش از این سابقه هدایت تاتنهام در لیگ برتر را داشته و بارها صحبت‌هایی درباره حضورش روی نیمکت یونایتد به گوش رسیده بود. سر الکس فرگوسن نیز بارها به تمجید از سبک مربیگری پوچتینو پرداخته و به نظر می‌رسد که از حضور او در اولدترافورد استقبال می‌کند.
تردیدهایی درباره ادامه حضور پوچتینو در پاری سن ژرمن نیز وجود دارد، چرا که این تیم علیرغم جذب لیونل مسی در تابستان امسال نتوانسته آنطور که باید و شاید در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان سلطه داشته باشد و ادامه این روند می‌تواند کار را برای این مربی آرژانتینی سخت کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها