به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۰۱۶۴۰

برخورد گرم شفر و استراماچونی در قطر

گروه ورزشی: دو سرمربی سابق استقلال شب گذشته در لیگ قطر به مصاف هم رفتند که این جدال با برتری مربی ایتالیایی به پایان رسید.
برخورد گرم شفر و استراماچونی در قطر
شب گذشته تیم های الخور و الغرافه در دیداری از هفته هفتم لیگ ستارگان قطر در استادیوم ثانی بن جاسم شهر دوحه به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالت عادی جذابیتی برای هواداران ایرانی ندارد اما زمانیکه دو مربی سابق استقلال روی نیمکت تیم ها باشند که در مقطع حضورشان در ایران از محبوبیت بالایی نیز نزد هواداران آبی پوش برخوردار بودند، این مسابقه از جذابیت خاصی برخوردار می شود.
الغرافه تابستان امسال آندره آ استراماچونی را برای نیمکت تیمش انتخاب کرد. پلنگ ها که باید در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، شیخ دیاباته مهاجم فصل قبل آبی ها را نیز جذب کردند. در سمت مقابل، الخور در هفته های پایانی فصل گذشته وینفرد شفر را به عنوان سرمربی خود برگزید که او موفق شد این تیم را در لیگ قطر حفظ کند.
اما شب گذشته دیدار یک طرفه ای بین دو سرمربی سابق استقلال رخ داد جایی که الغرافه به لطف درخشش خیره کننده دیاباته و هت تریک این بازیکن با 5 گل از سد حریف خود عبور کرد. چنانچه مقطع کوتاهی که فرهاد مجیدی به عنوان مربی موقت روی نیمکت آبی ها را حساب نکنیم، استراماچونی به عنوان جانشین وینفرد شفر به استقلال پیوست و در نیم فصل حضورش در جمع آبی ها، این تیم را به صدر جدول رساند که به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد.
 

 
این دو مربی شب گذشته و پیش از آغاز مسابقه الغرافه و الخور، به نزد یکدیگر رفته و برای لحظاتی با هم به گفتگو پرداختند. حالا و در شب تقابل دو مربی اسبق آبی ها، وینفرد شفر با نتیجه سنگینی مغلوب کسی شد که به عنوان جانشین او روی نیمکت استقلال نشسته بود. ضمن اینکه الخور با این باخت پر گل، به منطقه خطر نزدیک تر شد و آینده کاری وینفرد شفر نیز با این نتایج، به خطر افتاده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها