به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۰۱۶۴۴

حضور ناگهانی مظاهری در باشگاه استقلال

گروه ورزشی: رشید مظاهری سنگربان استقلال به صورت ناگهانی در ساختمان باشگاه استقلال حضور پیدا کرد.
حضور ناگهانی مظاهری در باشگاه استقلال
سه بازیکن استقلال ظهر امروز راهی دفتر این باشگاه شدند تا با مدیران این تیم دیدار کنند. رشید مظاهری مطرح ترین نام بین این بازیکنان است که به صورت ناگهانی راهی ساختمان باشگاه شد تا با مدیران باشگاه جلسه ای را برگزار کند.
مظاهری که در این تابستان رفت و برگشت های پر سر و صدایی داشت و حتی قراردادش را با این تیم فسخ کرد اما در ادامه مجددا با آبی پوشان قرارداد جدیدی را منعقد کرد، در حالی به محل ساختمان باشگاه استقلال رفت که پس از دیدار با ذوب آهن، صحبت های مشکوکی را به زبان آورد.
مظاهری پس از این بازی اعلام کرد که حال روحی خوبی ندارد و به این دلیل قادر به گفتگو با رسانه ها نیست. صحبت های عجیبی که باعث نگرانی هواداران استقلال شد چرا که اینگونه به نظر می رسید که با حضور مصطفی آجورلو در رأس کار، مشکلات بین او و مدیران استقلال حل شده و خیال هواداران بابت حضور دو سنگربان مطمئن در دروازه تیمشان راحت باشد.
 

 
در حالیکه گفته می شد باشگاه هایی خواستار جذب این دروازه بان باتجربه هستند، اما او در نهایت تصمیم گرفت در جمع شاگردان فرهاد مجیدی ماندنی شود با این حال ممکن است اتفاقات جدیدی پیرامون آینده او و استقلال رخ دهد.
از سوی دیگر، دو بازیکن جوان استقلال به نام های فردین رابط و فردین نجفی نیز راهی ساختمان باشگاه شدند تا با مدیران دیدار کنند. نجفی با نیت فسخ قرارداد به دیدار آجورلو رفته و رابط نیز قصد دارد از استقلال جدا شود.
به هر شکل باید منتظر ماند و دید تکلیف این 3 بازیکن چه خواهد شد. دقایقی پس از حضور مظاهری، رابط و نجفی، مصطفی آجورلو ساختمان باشگاه را ترک کرد و مشخص نیست خروجی جلسه با این افراد چه خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها