کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۸هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد

ایلنا , 5 آبان 1400 ساعت 13:18


گروه جامعه: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای تحول سازمان تعزیرات و گشت‌های صورت گرفته بیش از ۸ هزار نخ انواع سیگار قاچاق از یک خودرو کشف شد. هوشنگ محمدی با اشاره به کشف سیگار قاچاق در استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها به یک خودرو در آزادراه قزوین تهران مشکوک شده و طی بازرسی موفق به کشف سیگار قاچاق شدند.
 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفته و متهم علاوه بر ضبط کالای  کشف شده به پرداخت 500 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در راستای تحول سازمان تعزیرات عنوان کرد: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها و نظارت از مراکز عمده توزیع و پخش و فروشگاه‌های  زنجیره‌ای بازدید بعمل آورد و مقادیر قابل توجهی اقلام بهداشتی از جمله پودر، نمک و قرص ماشین لباسشویی قاچاق کشف و جمع آوری شد.محمدی گفت: تمام اجناس قاچاق مکشوفه به اداره اموال تملیکی تحویل داده شد، همچنین یک واحد عمده بسته بندی تخم مرغ که بدون پروانه و ضوابط بهداشتی اقدام به توزیع و پخش تخم مرغ می‌کرد نیز پملب شد.


کد مطلب: 301674

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/301674/۸هزار-نخ-سیگار-قاچاق-کشف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir