کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دومین پیروزی شاگردان مهدوی‌کیا با غلبه بر لبنان

6 آبان 1400 ساعت 16:58


گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین دیدار از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با نتیجه ۲ بر صفر لبنان را شکست داد و به صدرنشینی خود در گروه B آسیا ادامه داد.
در این دیدار مهدی لموچی در دقیقه پنجم و میلاد کر در دقیقه ۹۳ دروازه لبنان را گشودند. بازیکن فجرسپاسی در نخستین دیدار تیم ملی هم اولین گل شاگردان مهدوی‌کیا را در پیروزی ۴ بر صفر مقابل نپال به ثمر رسانده بود. همچنین دقیقه ۸۹ ضربه پنالتی برای ایران توسط سامان فلاح از دست رفت. در بازی نخست هم یاسین سلمانی یک پنالتی تیم ملی را از دست داده بود.
شاگردان مهدی مهدوی‌کیا با این پیروزی، بعد از انجام دو بازی ۶ امتیازی شدند و در آستانه صعود به مرحله بعد مسابقات قرار گرفتند.
تیم ملی در بازی نخست نپال را با ۴ گل شکست داده بود. این تیم در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با تاجیکستان، میزبان این گروه دیدار خواهد کرد که روز یک شنبه نهم آبان در ورزشگاه شهر دوشنبه برگزار می‌شود.
تیم ملی در این دیدار با ترکیب علیرضا رضایی، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی(کاپیتان) (حسین زواری ۹۰)، حسین نخودکار (محمد امین حزباوی ۷۹)، مهدی لموچی (محمدمهدی محبی۹۰)، امیرعلی صادقی و آریا برزگر (فرزان دانا ۶۷) به میدان رفت.
 تاجیکستان سه امتیازی است و نپال هنوز امتیازی را کسب نکرده است.
این مسابقات در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که ۱۱ تیم صدرنشین به همراه «۴ تیم برتر دوم» به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد ۱۴۰۱ در مسابقات نهایی شرکت خواهند کرد.

برنامه بازی‌های باقی مانده تیم ملی امید به این شرح است:

یک‌شنبه ۹ آبان

لبنان- نپال/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه


 


کد مطلب: 301827

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/301827/دومین-پیروزی-شاگردان-مهدوی-کیا-غلبه-لبنان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir