به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۳۰۱۸۳۴

حدادعادل: باید شکرگزار زندگی در این انقلاب باشیم

حدادعادل: باید شکرگزار زندگی در این انقلاب باشیم
گروه سیاسی: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید شکرگزار نعمت زندگی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.
غلامعلی حداد عادل در  همایش مسئولان، دبیران و امور بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی «برپایی حکومت دینی» را از جمله نعمت‌های الهی دانست و تصریح کرد: «باید شکرگزار نعمت زندگی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باشیم. قدر این نعمت را وقتی می‌توان به‌طور واقعی درک کرد که بدانیم افراد مومن و خدمتگزار در نسل‌های گذشته، حسرت مشاهدۀ یک روز حکومت دینی را داشتند، لذا این نعمتی است که باید ارزش و منزلت آن را بدانیم.»وی با اشاره به پیروزی جبهه انقلاب در همه انتخابات‌های گذشته از اسفند ۹۸ به بعد، اظهار کرد: «امروز توفیقات فراوانی نصیب جریان انقلاب شده، لذا به همان اندازه که از پیروزی خرسند هستیم، باید بدانیم که این پیروزی‌ها و به موازات آن مسئولیت‌ها، تکلیف‌آور است. در حال حاضر شرایطی پیش آمده که در داخل و خارج همگی چشم به شرایط کشور دوختند.»
رئیس شورای ائتلاف در تشریح مشکلات کشور ادامه داد: «در حال حاضر اقتصاد مهم‌ترین مسئله کشور است. در حقیقت استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که اگر ملت را با تحریم تحت فشار قرار دهد، بالاخره مردم تسلیم خواهند شد؛ بنابراین مهم‌ترین وظیفه دولت حل مشکلات اقتصادی است و می‌توان حدس زد که توطئۀ دشمن برای فشار اقتصادی بیش از گذشته خواهد شد.»
حدادعادل با بیان اینکه «انتظار می‌رود تحول همه‌جانبه در ادارۀ کشور صورت بگیرد»، گفت: «جلوه و ظهور این تحول باید در مدیریت جهادی باشد چراکه از طریق مدیریت جهادی می‌توان توطئه دشمن را خنثی کرد. این نوع مدیریت و کار می‌تواند ما را در برابر دشمن پیروز کند.»وی ادامه داد: «از جمله ویژگی‌های شورای ائتلاف این است که متعلق به هیچ جریانی نیست، احزاب گروه‌ها، جمعیت‌ها وقتی به اصول مذکور معتقد باشند، از آنها استقبال می‌کنیم چرا که از گذشته بنا بر این گذاشته شده که شورای ائتلاف چتری بر سر همه گروه‌ها باشد اگر هم گروه و جریانی نخواهد با شورای ائتلاف به وحدت برسد، آن گروه را تخریب نمی‌کنیم کما اینکه در ایام انتخابات بسیار تلاش کردیم که کسی جدا نشود اما وقتی موفق نشدیم به دنبال تخریب نبودیم و تلاش کردیم اخلاق اسلامی را رعایت کنیم.»رئیس شورای ائتلاف با تأکید بر لزوم بازسازی این شورا ادامه داد: «با تجربه‌ای که از سال ۹۴ بدست آوردیم و قدمی که با جمنا برداشتیم و بعد از آن با تجربۀ شورای ائتلاف در انتخابات‌های گذشته، زمان محدودی تا انتخابات مجلس آینده پیش‌رو داریم.»

 
برچسب ها: حداد عادل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۱۹:۳۵
احسنت. درود بر پدرانت و مادرت. خداوند شما را نگه دارد (378458)
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۰:۰۸
برا تو و فامیل عالی بود ... (378460)
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۷:۴۳
خدا لعنت کنه اصلاح طلب و اصول گرا و هر کس که سهم خواه انقلاب بود و ضربه زد به ملت شما و داماد امریکایی شهید پرورت ...
(378527)
علی اکبر اکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۱:۰۴
شما که از سفره انقلاب بسیار تناول فرموده و می فرمایید باید بسیار شکرگزار باشید (378461)
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۱:۳۹
با سلام، این شکر گذاری را مردم باید بکنند و یا امثال جنابعالی !؟ (378464)
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۱:۵۰
جناب حداد ناعادل امثال شما بایستی قدردان باشید با یک مدرک دکترای الکی در ناز و نعمت زندگی میکنی و خبرنداری که احاد مردم قدرت خرید نان و پنیر ندارند و بیشتر جوانان بیکارند و تو فقط دغدغه تولید لغات بدرد نخور فارسی را دارید باید هم قدر دان باشید (378465)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۲۲:۲۲
البته یه هنر دیگه هم داره اونم دود کردن تریاک ناب افغانستان (378514)
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۱:۵۵
اگر منظور از افراد مومن امثال شما که تیشه به ریشه انقلاب زدید و مانند بختک چنبره بر سفره پرزرق و برق بیت الحال زده اید باشد که بدا به حال ما... البته که انقلاب برای شما نعمت بود...ماشین های خارجی شاسی بلند و خانه های ویلائی شمال هر شهر و حقوق های کلان و سفرهای دلبخواهی خارجی و داخلی برای شما و مدیران نالایقی که بعد از چهل سال مردم را گرسنه گرسنه تر کرده اید، خوشا به حالتان و بدا به حال مردمان ما که شما را رئیس کردند و خودشان واماندند. (378466)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۲:۰۸
شکر گزاری از فقر و بدبختی و گرانی و فلاکت و فساد و بیکاری و اعتیاد و قهر با دنیا. (378467)
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۲:۱۳
باید شکرگزار نعمت زندگی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی باشید.... (378469)
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۲:۱۴
شما بله (378470)
بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ ۲۳:۴۶
... شکرگزار دزدی های ها باشیم! شکرگزار اختلاس ها باشیم! شکرگزار تحریم ها باشیم! دلمان خوش باشد که نظام اسلامی است کافی است آیا این برای من کارگر نان شب می شود؟!
چه تفاوتی بین کودک به دنیا آمده در دانمارک، سوئد و نروژ با ایران است ؟ آیا فرزندان ما نباید ماشین لامبورگینی ، سانتافه، بنز و کادیلاک سوار شوند؟ دقیقا کجای کتاب دینی که خودت خوانده ای نوشته باید همه فقط و فقط ارابه مرگ( پراید) بخرند؟به ما نشان بده؟! (378476)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۰۴:۴۲
کاش دست نوشتشو نشون بدید ببینیم فرق گزار و گذار رو افهمیده چون ببینیم در تحصیل علم هم مثل تحصیل پست کوشاست یا نه (378480)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۰۸:۲۴
ما هم حسرت یک روز دموکراسی واقعی داریم افسوس و صد افسوس (378481)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۰۸:۳۵
شماها باید شکر گذار باشین (378482)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۰:۳۱
این انقلاب برای شما هیچی نداشته باشه حداقل حقوق و مزایای عالی و زمین و ساختمان رایگان برای احداث مدرسه غیر انتفاعی تان با شهریه های آنچنانی داشت. برای منی که اول انقلاب متولد شدم چیزی جز جنگ و بدبختی و بیکاری و مستاجر بودن نداشت. (378486)
ایرانی
Denmark
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۶:۵۴
بدون تردید آقای عادل باید شکرگزار باشند ولی من مطمئن نیستم که دیگران نیز شکرگزار باشند (378496)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۷:۴۱
کدام حکومت اسلامی؟؟؟؟؟ (378497)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۷:۴۶
فقط به فکر چسبیدن به میز قدرت هستن هنوز مجلس شروع نشده به فکر مجلس چهار سال آینده هستن از الان منتظر پیروزی در ریاست جمهوری بعدی و مجلس و شورای و..... هستن (378498)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۸:۳۱
راست می گه از کیف کش بشی نماینده مردم مثلا و به در... راه یابی خیلی هم جای شکر داره حالا رعیت له شوند همایونی به سلامت باد (378499)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۸:۳۱
تیول حداد ظ.... باید هم همین را بگه مدرسه سازی برای فرزندم و ... (378500)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۲۲:۲۱
البته امثال شما باید شکر گذار باشید که هم به مقام رسیدید و هم به مال (378513)
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۳:۰۸
کسی مثل تو ... (378522)
جواد
Canada
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۵:۴۱
بعد از چهل و دوسال باز وعده و وعید.عجب رویی دارم من، سنگ پای قزوین تیله بازیم است. (378524)
مطهر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۸:۱۵
ساختن مدرسه اختصاصی برای فرزند خود شکرگذاری دارد.
درفرهنگستان زبان از ابتدا تاکنون هر لغتی که ساخته شده است 12 ملیون تومان برای مردم حساب شده است
.بله باید شکر گذار بود نه برای خدمت حداد عادل و امثالهم بلکه بخاطر رشادتها واز خودگذشتگی مردم دردفاع از دین سرزمین ناموس این کشور که یک وجب از این اب خاک را به دشمن ندادند . (378529)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۰:۵۰
میدونم تاییدش نمی کنید ولی باید بگم... (378543)
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۱:۵۹
تو شکر گزار نباشی کی شکر گذار باشه خوب به پول وثروت رسیدی که نیاکانت هم چنین خوابی ندیده بود خیلی رو داری مردم رو احمق میدونن که این چرت وپرت رو میکن (378551)
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۲:۲۳
جناب حداد اگر ما هم مثل شما از تعمات ارضی و سماعی و ارتباطات معنوی و مادی برخوردار بودیم بسیار بالاتر از شما شاکر میشدیم بگونه ای که برای حصور در دیر و عبادتگاه سینه خیز میرفتیم ولی ای کاش شما و خانواده تان مثل بخش زیادی از احاد مردم در فقر و فلاکتی که بخاطر سو مدیریت شما و همان شکر گزاران دچار شده ایم قرار میگرفتی تا ببینیم یک هزارم ما مردم باز شکر میکردید ببا خیلی ....... هستید است (378553)
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۳:۰۳
بعلللله حتما این کار را بکن . در رویا هم نمی شد دید این همه رانت این همه پستهای مهم و مدیریتی مادام العمر خود و اقربا . گوسفندی هم نذر کن (378557)
رزمنده 8 سال دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۴:۵۲
آری شماها حتما بایستی روزانه 1000 رکعت نماز شکر بجا آورید چراکه اگر ما انقلاب نمیکردیم و در 18 سالگی خود را در جنگ سپر بلا قرار نمیدادیم حالا شماها زباله گردی میکردید نه نسلهای امروزی . (378571)
ریس زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۲:۳۷
حضرتعالی بله...ملتفتیم در این حد جناب (378625)
علیرضا
United States
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۲۰:۳۵
... اگر امثال شما حرف نزنند مردم فقط طعم تلخ فقر و بختی که نتیجه طبیعی هر انقلابی است را راحتتر تحمل می کنند، لطفاً نمک بر زخم مردم .... (378644)
پيام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۳:۰۷
شما واعيان و انصارتان كه قطعا بايد شكر گزار باشيد
يراي ديگران هم تكليف تعيين نكنيد (378659)
مستر شکرگذار
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۳:۲۸
سفره رنگین انقلاب رو عشق است (378660)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها