به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۰۱۹۳۱

عکس خبرساز از معاون وزیر امور خارجه در بلژیک

عکس خبرساز از معاون وزیر امور خارجه در بلژیک
گروه سیاسی: پس از انتشار تصویری خبرساز از معاون سیاسی وزارت خارجه در دیدار با همتای پاکستانی‌اش که پرچم ایران وارونه به نمایش درآمده بود، امروز عکسی از عدم رعایت پروتکل دیپلماتیک در حاشیه حضور علی باقری در بروکسل، پایتخت بلژیک حاشیه‌ساز شده است.

پرچم وارونه ایران در دیدار معاون سیاسی وزارت خارجه با همتای پاکستانی

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه برای دیدار با مقامات اتحادیه اروپا در خصوص موضوعات مرتبط با مذاکرات احیای برجام به بلژیک سفر کرده بود.بر اساس تصویر منتشر شده در فضای مجازی کاربران پشت کردن به پرچم ایران را خلاف پروتکل‌های دیپلماتیک دانسته و از علی  باقری کنی انتقاد کردند.

 
برچسب ها: علی باقری

۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۴:۵۶
اینها فعلا در این حکومت به خود مردم پشت کردند ،پرچم که بماند.فقط این باقری رفته بود با یک هیأت بزرگ به بلژیک که بگه هفته آینده مذاکرات شروع می‌شه .پول سفر هم از جیب ملت بدبخت تامین می‌شه. خرج که از کیسه مهمان بود ،حاتم طاعی شدن آسان بود . واس همین میگم اینها به ملت پشت کردند (378489)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۰
معلوم نیست آینده ایران چی‌ می‌شه ،واقعا با این اوضاع منطقه و این فشار تحریم‌ها و فساد سیستماتیک آینده جمهوری اسلامی ناا معلوم هست ،بخصوس که حکومت انسداد سیاسی ایجاد کرده . اینها حقوق چندین صد میلیونی کارکنان خودشون را بتونند بدهند هنر کردند . اول خود اینها در دست راستی‌‌ترین مصاحبه‌ها میگن تحریم‌ها ظالمانه است،بعد دوباره ساکت میشن میگن تحریم‌ها مشکلی‌ نیست و دور می‌زنیم،یعنی اقتصاد مخصوص کاسبان تحریم که دیگه بیش از این نمیتونه دوام بیاره (378490)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۹:۱۹
این نظام و کارگزارانش در شان ملت ، تاریخ و هویت ایران نیستند. (378507)
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۷
آقای باقری از خوشی معاونت وزارتخانه سر از پا نمی شناسه حالا انتظار دارید حواسش به پشتش باشه (378511)
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۳:۰۷
اقا مگه زوره خوب مملکت داری بلد نیستند درد طریف بزنه تو سر همتون (378558)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها