به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۰۱۹۵۵

توئیتر آبی امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌ دهد

توئیتر آبی امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌ دهد
گروه فناوری:توئیتر آبی یک نسخه پولی از توئیتر اصلی است در حال حاضر تنها در دو کشور استرالیا و کانادا قابلیت فعال سازی دارد و به کاربران امکانات بیشتری را ارائه می کند.توئیتر به طور منظم ویژگی‌های جدید را قبل از عرضه رسمی آزمایش می‌کند، اما این شرکت در حال ایجاد روش جدیدی برای برخی افراد است تا قبل از دیگران ویژگی‌های جدید را آزمایش کنند. روز چهارشنبه، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که مشترکین سرویس پولی توئیتر آبی تحت یک بنر جدید Labs به برخی از ویژگی‌های جدید دسترسی زودهنگام خواهند داشت.
 
اگر با ویژگی‌های YouTube's Labs برای مشترکین Premium آشنا هستید، به نظر می‌رسد این قابلیت نیز مدل مشابهی از YouTube's Labs باشد. از ویژگی‌های جدید توئیتر می‌توان به مکالمات پین‌شده در iOS اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد مکالمات دایرکت مسیج را به بالای لیست پین کنید و علاه بر این امکان ارسال ویدئو‌های طولانی‌تر را در نسخه وب دارد.

کاربران تنها در یک صورت می‎توانند در توئیتر آبی مشترک شوند که از iOS استفاده کرده و در کانادا و استرالیا شاکن باشند. ویژگی‌های Labs هنوز به طور گسترده در دسترس همه کاربران نیستند. توئیتر قول داده است که به زودی Labs در کشور‌های بیشتری در دسترس قرار بگیرد. این شرکت در وب‌سایت خود می‌گوید که توئیتر آبی در آینده در مناطق دیگری برای نسخه اندروید و وب در دسترس خواهد بود.
برچسب ها: توییتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها