به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۰۱۹۷۰

تصویر ساعت هوشمند متا به بیرون درز کرد

تصویر ساعت هوشمند متا به بیرون درز کرد
گروه فناوری: شرکت متا یا فیس بوک سابق ممکن است در حال ساخت ساعت هوشمندی باشد که می تواند عکس گرفته و ویدیو ضبط کند.به گزارش ایسنا، بلومبرگ تصویری را منتشر کرد که ساعت هوشمندی با گوشه های گرد مشابه اپل واچ نشان می دهد که دوربینی در یک فرورفتگی در روی صفحه دارد.
 
استیو موزر، طراح اپلیکیشن این تصویر را در داخل اپلیکیشن این شرکت که برای کنترل عینک واقعیت افزوده ری بن استوریز استفاده می شود پیدا کرد که اشاره دارد ممکن است در آینده برای کنترل این ساعت استفاده شود.

این ساعت هوشمند علاوه بر گوشه های گرد و دوربین، یک بدنه استیل ضدزنگ و بند قابل جدا شدن دارد.
موزر گفت: کد داخل این اپلیکیشن نشان می دهد که این ساعت ممکن است "میلان" نام بگیرد و ممکن است اجازه دهد تصاویر و ویدیوهایی که توسط آن ضبط شود، به یک گوشی دانلود شود.

بر اساس گزارش انگجت، شرکت متا امیدوار است تا اوایل سال ۲۰۲۲ یک ساعت هوشمند عرضه کند اما هنوز چیزی نهایی نشده است. شرکت مادر فیس بوک در حال حاضر سرگرم کار روی سه نسل محصولی است که در زمان های مختلف عرضه خواهد کرد. هنوز معلوم نیست تصویر ساعتی که منتشر شده است، یکی از این محصول‌ها باشد.سایت ورج هم اوایل امسال گزارشی منتشر کرده بود که فیس بوک روی ساخت یک ساعت هوشمند با دوربین جلویی و دوربین عقبی ۱۰۸۰ پی و اتوفوکوس کار می کند. ممکن است این ساعت یک مونیتور ضربان قلب و قابلیت اتصال LTE داشته باشد. با این حال این قابلیت‌ها ممکن است در سه مدل مختلف عرضه شوند.
برچسب ها: ساعت هوشمند متا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها