به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۰۱۹۷۴

غرورانگیز است که رونالدو سه فصل بازیکن ما بود

گروه ورزشی: مدیر یوونتوس معتقد است داشتن رونالدو برای سه فصل باعث افتخار بود ولی نام باشگاه فراتر از هر چیزی است.
غرورانگیز است که رونالدو سه فصل بازیکن ما بود
یوونتوس یکی از باشگاه هایی بود که به خاطر پاندمی کرونا متحمل ضرر اقتصادی زیادی شد تا جایی که حفظ بازیکنی چون رونالدو با دستمزد بالای 31 میلیون یورویی دیگر برایش مقدور نبود. هرچند این دلیل اصلی جدایی رونالدو از یووه نبود ولی به عنوان یکی از مهمترین دلایل از آن یاد می شود.
به فاصله یک سال تا پایان قرارداد رونالدو، بهترین تصمیم واگذاری او به منچستر یونایتد با رقمی نزدیک به 30 میلیون یورو بود.
 

 
آندره آ انیلی مدیر یوونتوس امروز در جمع سهامداران باشگاه خبر از بهبودی نسبی شرایط اقتصادی باشگاه داد و در مورد جدایی رونالدو نیز صحبت کرد.
آنیلی در این رابطه گفت:« باید به ارزش های یوونتوس پایبند بمانیم. کار زیاد، فداکاری و نظم انضباط در درون و بیرون زمین. نباید به افتخارات سال های اخیر و قهرمانی های متوالی در سری آ قانع باشیم. هرچند باشگاه هایی هستند که در یک دهه گذشته برای نشان دادن افتخارات شان تنها نیاز به بالا بردن یک انگشت شان هستند ولی ما 9 قهرمانی متوالی کسب کردیم ولی این هم نباید ما را متوقف کند. با تیم مدیریت فعلی شامل ندود، کروبینی و... و نیز هدایت مکس آلگری، ما در مسیر درستی قرار داریم.»
 

 
آنیلی ادامه داد:« بین سال های 2014 تا 2018 رشد اقتصادی باشگاه قابل توجه بود و درآمدهای ما بیش از 400 میلیون یورو افزایش یافت. ما با جذب رونالدو وارد فاز جدیدی شدیم و نام و نماد یوونتوس در سراسر جهان اعتبار بیشتری پیدا کرد. از داشتن او لذت بردیم و افتخار می کنیم که رونالدو سه فصل پیراهن یووه را به تن داشت و تنها می توان به ستایش و تحسین از او پرداخت اما نام یوونتوس فراتر از هر بازیکنی است.
ژانویه 2020 سرمایه باشگاه 300 میلیون یورو رشد داشت ولی سپس پاندمی کرونا رخ داد و دنیا متوقف شد. همه چیز بحرانی شد و نقدینگی ها به یکباره با کاهش منفی مواجه گشت. کرونا باعث شد تا ما 320 میلیون یورو ضرر ببینیم و روش کسب و کارمان را زیر سوال بردند. درآمدها به 40 درصد گذشته تقلیل پیدا کرد و برای فصل 21-2020 نیز ضرری 210 میلیون یورویی داشتیم.»
 

 
مدیر یووه افزود:« حالا چه خواهد شد؟ باشگاه آماده راه اندازی مجدد است. طرح سرمایه گذاری ما که در سال 2019 راه اندازی شد، در آن زمان معتبر بود و اکنون نیز قابل اعتماد است.  یوونتوس به لطف افزایش سرمایه 400 میلیونی جدید، آنچه را که برای شروع مجدد لازم است، دارد، حتی اگر دستور العمل های های اساسی آن برنامه تغییر کرده باشد. شعار ما در حال حاضر پایداری مالی و اولویت در انضباط بودجه است.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها