به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۰۱۹۹۱

راز قتل جسد‌های سوخته در گرگان کشف شد

راز قتل جسد‌های سوخته در گرگان کشف شد
گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی گلستان جزئیات پرونده قتل جسدهای سوخته در گرگان را تشریح کرد.به گزارش مهر، صبح روز جمعه (۳۰ مهر) بود که جسد دو نفر در مزدا وانت سوخته در روستای قلعه محمود گرگان کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی گلستان ظهر جمعه در خصوص جزئیات این پرونده در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل از همان ساعت ابتدایی در محل حاضر و تحقیقات لازم برای کشف حقیقت را آغاز کردند.

سرهنگ مجتبی مروتی افزود: پلاک خودرو متعلق به استان مازندران بوده و بعد از تحقیقات ابتدایی مشخص شد جسد متعلق به فردی است که در گرگان صاحب یک دامداری است و وانت را از امانت گرفته تا به دامداری‌اش سرکشی کند.

وی اضافه کرد: همزمان با تحقیقات، انجام آزمایش‌های تخصصی پزشکی قانونی برای تشخیص هویت اجساد هم آغاز شد.مروتی افزود: در روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان دریافتند اجساد متعلق به پدری ۴۵ ساله و پسری ۱۴ ساله است که پدر خانواده آخر هفته برای سرکشی از دامداری به گرگان سفر می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: پس از تحقیقات پلیس متهم اصلی این پرونده شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش به محاصره پلیس در آمد که ابتدا سعی داشت با استفاده از سلاح گرم و شلیک به سمت پلیس از محل فرار کند که با اقدام سریع ماموران دستگیر شد.وی گفت: متاسفانه انگیزه این افراد سرقت وجه نقد و وسایل همراه پدر خانواده بوده که وی را در دامداری با سلاح سرد به قتل رسانده و اجساد را پس از قتل به همراه خودرو سوزانده است.
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها