به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۳۰۲۰۲۳

پاسخ‌عجیب یک نماینده‌درباره تخریب‌دانشگاه آزاد

پاسخ‌عجیب یک نماینده‌درباره تخریب‌دانشگاه آزاد
گروه فیلم: نماینده نجف‌آباد درباره استناد قانونی‌اش برای تخریب دیوار دانشگاه آزاد این شهر گفت: حفظ جان مردم از اوجب واجبات است!
ابوترابی، نماینده نجف آباد با سوار شدن بر لودر، دستور حمله به دانشگاه ازاد این شهر را صادر کرد. اصل دعوا مربوط به احداث یک زیرگذر در جوار دانشگاه است که طی کردن روال اداری و قانونی احداث زیرگذر، باعث شد تا حوصله نماینده سر برود و خود، سوار بر لودر شده و دستور حمله به دانشگاه آزاد نجف آباد را صادر کند. دانشگاه آزاد نجف آباد که به عنوان یکی از مراکز جامع دانشگاه آزاد در کشور شناخته می شود با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن تقبیح این عمل، اعلام کرد به دادگاه شکایت کرده است.
.....
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۱:۲۳
وافعا" عجیب و غیر قابل باور است که کسی از مسئولین ادعا کند "حفظ جان مردم مهم است " (378546)
شهرام
United States
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۹:۱۹
ایشان با ادعای حفظ جان افراد، آتش به اختیار عمل کرده است. وقتی خود قانونگذار برای قانون ارزش قائل نیست و بجای تشویق دیگران به قانونمداری، یاغیگری تبلیغ مینماید خدا برسد به داد این کشور در آن روزی که همه با تأسی از الگوهای جامعه یاد بگیرند آتش به اختیار عمل کنند، که دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد بود. (378586)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها