به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۰۲۰۶۰

مخالفت اسپانیا با برگزاری دوسالانه جام‌جهانی

گروه ورزشی: لوییس روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا، می‌گوید که وظیفه این سازمان مراقبت از فوتبالیست‌های این کشور است.
مخالفت اسپانیا با برگزاری دوسالانه جام‌جهانی
مذاکرات درباره برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی در هفته‌های اخیر همچنان ادامه دارد اما تعداد مخالفان این طرح نیز بیش از پیش افزایش یافته است.
طرح بررسی شرایط برگزاری جام جهانی به صورت دو سالانه چندی قبل در اجلاس فیفا به تصویب رسید و بسیاری از چهره‌های سرشناس این ورزش با عملی کردن این طرح موافق هستند که آرسن ونگر در راس آنها قرار دارد.
با این حال رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که همچنان از برگزاری هر چهار سال یک بار جام جهانی استقبال می‌کند و هرگز حاضر به حمایت از طرح برگزاری دو سال یک بار این رقابت‌ها نخواهد بود.
او در دفاع از نظرش برای حمایت از برگزاری هر چهار سال یک بار جام جهانی در روز جمعه اظهار داشت:« وظیفه ما این است که از فوتبالیست‌ها، از این هنرمندان، دفاع کنیم. از زمانی که تیم ما وارد فدراسیون فوتبال شد سعی کردیم تعداد بازی‌هایی که در رقابت‌های مختلف در آن حضور پیدا می‌کنیم را تا جایی که می‌توانیم کاهش دهیم.»
 

 
تیم ملی اسپانیا در حال حاضر در رده دوم جدول گروهی بی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر قرار دارد. سوئد با 15 امتیاز از شش بازی و کسب دو امتیاز بیشتر از لاروخا در صدر جدول قرار دارد.
با این حال روبیالس اطمینان دارد که تیم ملی اسپانیا می‌تواند سهیمه حضور در رقابت‌های قطر را به دست آورد. او در این باره اظهار داشت:« امیدوارم بتوانیم صعود کنیم. ما شرایط خوبی را در این بازی‌ها داشتیم و بازیکنان جوانی را در ترکیب تیم به کار گرفتیم. نتایج بسیار خوبی در رقابت‌های مهم اخیر کسب کردیم و امیدوارم که این روند  را در بازی‌های پیش رو نیز ادامه دهیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها