کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتوئو: تنها مورینیو می‌تواند رم را قهرمان کند

8 آبان 1400 ساعت 10:11

گروه ورزشی: ساموئل اتوئو، مهاجم سابق اینتر، به تمجید از مربی سابقش در این تیم پرداخت.


مورینیو تابستان امسال پس از 11 سال دوری از رقابت‌های لیگ ایتالیا بار دیگر به سری A برگشت و این بار جانشین پائولو فونسکا روی نیمکت رم شد.
آنها فصل را با شرایطی بسیار خوب آغاز کردند و توانستند شش پیروزی از شش بازی اول خود در تمامی رقابت‌ها به دست آورند اما در هفته‌های اخیر موفق به حفظ این ثبات و ادامه روند پیروزی‌ها نشدند.
همه چیز از شکست خارج از خانه برابر هلاس ورونا شروع شد و پس از آن سه شکست دیگر نیز در شش بازی رقم خورد که شامل باخت سنگین و تحقیرآمیز 1-6 برابر بودو گلمیت در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا بود.
مورینیو از آن زمان چندین بازیکن را از تیمش کنار گذاشته و در دو بازی اخیر در لیگ ایتالیا موفق شده چهار امتیاز به دست آورد که یکی از این دیدارها تساوی بدون گل برابر ناپولی صدرنشین در ورزشگاه الیمپیکو بود. آنها توانستند روند 9 پیروزی متوالی این تیم را در این بازی متوقف کنند.
 

 
آنها روز یکشنبه دیدار حساسی را در برابر میلان برگزار خواهند کرد. رم در حال حاضر با 19 امتیاز از 10 بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده و شاگردان استفانو پیولی نیز با 28 امتیاز از همین تعداد بازی در جایگاه دوم قرار گرفته است.
اتوئو در آستانه این بازی حساس مدعی شده که این مربی پرتغالی بهترین فرد ممکن برای کمک به بهبود شرایط رم و بازگشت این تیم به کورس قهرمانی در لیگ ایتالیا است.
او در این باره به مارکا گفت:« مورینیو فوق العاده است. از نظر من، او تنها کسی است که می‌تواند رم را بار دیگر پس از این مدت طولانی به قهرمانی ایتالیا برساند.»


کد مطلب: 302065

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/302065/اتوئو-تنها-مورینیو-می-تواند-رم-قهرمان-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir