به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۰۲۰۶۷

حرفهای کیمیچ واقعا احمقانه است

گروه ورزشی: جاشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ، چند روز قبل مدعی شد که هنوز واکسن کرونا نزده و این موضوع انتقاد‌های بسیاری را به همراه داشته است.
حرفهای کیمیچ واقعا احمقانه است
 کمی پیش از آن که جاشوا کیمیچ در ترکیب بایرن مونیخ برای دیدار برابر مونشن گلادباخ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به میدان برود، بحثی درباره اظهارات این بازیکن در فرانکفورت شکل گرفته بود. 
در جلسه‌ای که از سوی کوراتوریوم کوتورلس فرانکفورت برگزار شد، افراد سرشناسی چون دنیل کوین بندیت، خبرنگار و عضو سابق پارلمان اروپا، به همراه اکس هلمان، مدیر اجرایی اینتراخت فرانکفورت، و کاتیا کراوز، دروازه‌بان سابق و مقام رسمی فعلی در فوتبال آلمان، حضو ر داشتند. 
پیش زمینه این بحث بازسازی مدیریت آکادمی فدراسیون فوتبال آلمان بود که اهالی فرانکفورت در رای‌گیری برای آن تصمیم گرفته بودند. میشاییل هورنی، مدیر ورزشی FAZ، نیز برگزارکننده این جلسه بود و سه شخصیت کاملا متفاوت را در طول شب مدیریت می‌کرد. 
با این حال جای تعجب نداشت که جلسه را با جدی‌ترین بحث این روزها در فوتبال آلمان آغاز کرد: موضوع کیمیچ و زیر سوال بردن واکسیناسیون کرونا توسط این بازیکن. 
کون بندیت موضع قاطعانه‌ای گرفت و خشم و ناراحتی‌اش از اظهارات این بازیکن را نشان داد:« کیمیچ در اظهاراتش مدعی شده بود که شخصا هنوز نگرانی‌هایی درباره اثرات بلندمدت این واکسن دارد که اظهاراتی احمقانه است. کسی که به گفته خودش از تمامی قوانین پیروی می‌کند، نمی‌تواند اینطور در گروه کوچکی از هم تیمی‌هایش بماند و 10 دقیقه پیش از مطرح کردن چنین حرف‌هایی آنها را در یک شادی پس از گل در آغوش بگیرد. درست است که این «حق» اوست اما انجام چنین کاری بی‌توجهی به قوانین است.»
کوین بندیت معتقد است که رفتار تیم بسکتبال بروکلین نتز در ان بی ای که از کایری ایروینگ، بازیکنش که حاضر به واکسن زدن نیست، استفاده نمی‌کند، رفتار درستی است. 
او در این باره گفت:« من فکر می‌کنم این رفتار درست است. ما نمی‌توانیم از معلم‌ها بخواهیم واکسن بزنند و سپس این کار را با فوتبالیست‌ها انجام ندهیم. این بهترین مراقبت در دوران شیوع ویروس کروناست و تنها راه ما استفاده از واکسن است.»
 بندیت باور دارد که فدراسیون فوتبال آلمان باید تزریق واکسن را برای تمامی بازیکنان از رده سنی جوانان تا تیم‌های حرفه‌ای اجباری کند و مدعی شده که این اقدام بسیار مهمی به حساب می‌آید.
برچسب ها: بایرن مونیخ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها