به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۰۲۱۵۲

اعلام جزئیات گرانفروشی بلیت قطار

اعلام جزئیات گرانفروشی بلیت قطار
گروه اقتصادی: معان اجرایی شرکت  حمل و نقلی ریلی رجا گفت: در پی تخلفات صورت گرفته از طریق برخی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت قطار و برخی کافی‌نت‌ها، مسافران حتما بلیت خود را از مراکز مجاز خریداری کنند.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عصاری با بیان اینکه گزارش‌هایی توسط مسافران مبنی بر تخلفاتی در حوزه خرید بلیت رسیده است، افزود: تخلفاتی از  طریق برخی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت و برخی کافی‌نت‌ها صورت گرفته که به مسافران اعلام می شود حتما از مراکز مجاز، بلیت قطار خود را تهیه کنند.

معاون اجرایی شرکت حمل‌ و نقل ریلی رجا با بیان اینکه برخی افراد سودجو اقدام به خرید بلیت قطار از سایت‌های اینترنتی کرده و با دستکاری تصویر بلیت، آن را با قیمت‌های بسیار بیشتر به فروش می‌رسانند، گفت: مسافران توجه داشته باشند که بعد از خرید بلیت حضوری یا غیرحضوری از مراکز مجاز فروش بلیت رجا، پیامکی مبنی بر تأیید خرید و اطلاعات بلیت صادره به شماره تلفن همراه اعلامی به مسافران ارسال خواهد شد.

 او ادامه داد: بنابراین در صورت عدم دریافت پیامک مربوطه حتما در فرآیند خرید مشکلی وجود دارد و لازم است بلافاصله موضوع را با همکاران از طریق سامانه ۱۵۳۹ در میان بگذارند.
 
معاون اجرایی شرکت رجا با تأکید بر اینکه مسافران حتما باید بلیت‌های خود را از مجاری معتبر (وب‌سایت رجا، آژانس‌ها، سایت‌ها و وب سرویس‌های دارای مجوز و سامانه تلفنی ۱۵۳۹) خریداری کنند، افزود: اسامی تمامی مراکز حضوری و غیر حضوری معتبر در سایت ها وجود دارد.عصاری بیان کرد: در صورتی که مسافر خریدار بلیت موارد فوق را رعایت نکند، پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار سخت بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
 
او تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی سفرهای برون شهری با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود و تمامی دستورالعمل های بهداشتی در طول سفر به صورت کامل رعایت می شود.معاون اجرایی شرکت رجا با بیان اینکه تمام شیوه نامه های بهداشتی در این قطار رعایت و قطار قبل از حرکت ضدعفونی خواهد شد، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال مسافران، در این قطار علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بین مسافران، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده و ماسک بین آنها توزیع می شود.
برچسب ها: بلیت قطار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها