به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۰۲۲۳۸

جزئیات سرقت ۸میلیارد تومانی دلار و سکه

جزئیات سرقت ۸میلیارد تومانی دلار و سکه
گروه حوادث: رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند چهار نفره سارقان منزل در شیراز خبر داد.به گزارش فارس، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوند رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند 4 نفره سارقان منزل در استان فارس خبر داد.
 
سرهنگ کارآگاه کاکاوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شهریورماه امسال مرد جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اعلام کرد که پس از اتمام مراسم ختم پدرش، به محل سکونتش مراجعه و متوجه شده سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی ساختمان، 120 هزار دلار، 138 عدد سکه تمام بهار، 100 میلیون ریال وجه نقد و... در مجموع به ارزش 80 میلیارد ریال سرقت کرده اند.

وی با اشاره با اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد سرقت توسط راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی سراتو انجام شده است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالک خودرو به دست آمد و مشخص شد که متهم در شهر شیراز هنگام سرقت منزلی با همکاری همدستش دستگیر شده است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران افزود: پس از هماهنگی قضائی هر 2 متهم برای تعقیب کیفری به تهران منتقل و در پی جویی های انتظامی علاوه بر این سرقت به 3 فقره سرقت مشابه دیگر با همکاری سایر همدستانشان معترف شدند که کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.
برچسب ها: سرقت حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها