به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۳۰۲۲۶۸

۵ مدل صبحانه مقوی که شما را بالا نگه می‌دارد

۵ مدل صبحانه مقوی که شما را بالا نگه می‌دارد
گروه علمی: فرقی نمیکنه در حال رفتن به مدرسه و دانشگاه باشید یا سر کار، یک صبحانه خوشمزه و مقوی انرژی شما را تا آخر روز بالا نگه می‌دارد! علاوه بر آن صبحانه کامل باعث می‌شود اشتهای کمتری برای ناهار داشته باشید و اندام متناسب‌تری داشته باشید.چند ایده برای آماده کردن صبحانه در کمتر از پنج دقیقه داریم که ارزش امتحان کردن رو حتما دارند:

شماره یک - تخم مرغ مخصوص
2 عدد تخم مرغ ، 2 قاشق شیر ، کمی پنیر پیتزا و ادویه ها مثل نمک و فلفل و آویشن رو با هم در یک طرف خوب هم بزنید . داخل فنجون تون رو چرب کنید و مایه ای که آماده کردید رو در فنجون بریزید . 2 دقیقه برای پخت تخم مرغ مخصوص در مایکروفر کافیه ! نتیجه خیلی خوشمزه و خوش قیافه ست.

شماره دو - مافین بلوبری فنجانی
شکر ، آرد ، شیر ، بکینگ پودر و وانیل رو با هم مخلوط کنید . حالا تکه های میوه دلخواهتون رو بهش اضافه کنید و ما بلوبری رو پیشنهاد میکنیم اما از هر میوه دیگری هم می تونید استفاده کنید . مایه ی آماده شده رو تو فنجون بریزید و بذارید تا 2 دقیقه در مایکروفر بمونه تا آماده و مغرپخت بشه . تا مسواک بزنید و برگردید مافین آماده شده !

شماره سه - تست فرانسوی با طعم موز
نون تست رو به تکه های کوچیک تقسیم کنید ، موزها رو هم خورد کرده و به نون ها اضافه کنید . یه کم شیر و شکر و مغز دلخواهتون مثل گردو و بادوم رو هم به این ترکیب اضافه کرده و مخلوط کنید . به این ترکیب اجازه بدین تا چند دقیقه استراحت کنه تا طعم ها به خورد هم برن . حالا ترکیب آماده ست تا بره تو مایکروفر . 2 دقیقه زمان واسه آماده شدن تست فرانسوی مون کافیه!

شماره چهار: املت سرآشپز
 سبزیجات مورد علاقه تون مثل اسفناج ،پیاز ، کلم بروکلی ، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای رو خرد می کنیم . اگر دوست داشتید میتونید ژامبون یا سوسیس هم اضافه کنید . 1 یا 2 تخم مرغ هم به این ترکیب اضافه کنید و خوب مخلوطشون کنید و تو فنجون بریزید . کمی پنیر هم اگر روش بریزید خیلی ترد تر و خوشمزه تر میشه!

شماره پنج و آخر - کیک قهوه
بیسکوئیت مورد علاقه تون رو خرد کنید و تو یه ظرف بریزید ، بهش شکر ، شیر ، وانیل ، پودر قهوه و یکم بادوم اضافه میکنیم . ته فنجون رو یه کم چرب کرده و موارد رو میریزیم . به مدت 1 تا 2 دقیقه تو مایکروفر با حرارت بالا بمونه برای نوش جان کردن آماده ست!
برچسب ها: صبحانه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها